Har en YS -91 motor jeg gjerne kunne tenke meg å bruke på en fun modell. ER det noen som kan anbefale en grei og (rimelig) ARF modell for meg??
Unconfigured Ad
Collapse
FUN/3D ARF modell - 90-120 size
Collapse
X
-
Hei...
Hva med denne? Greit fly og billig !
Se rcmodeller...
Low and slow with power to go !! -
Har sjekket rundt endel i den klassen du ser etter. Tror trygt man kan anbefale Great Planes U Can Do 3D, etter rewievog masse innlegg fra www.rcuniverse.com så får den veldig gode referanser. Koster ca 2500 fra Norwegian tror jeg. Ellers så kan det leses mer hos http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1270.html____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Kabriolin
Heisann!!
Fikk en Kabriolin i julegave, og har flydd ganske mye med den i det siste. Flygingen kulminerte søndag for to uker siden, da hovringen ble så bra at jeg klarte å gå bort til flyet og plukke det ned. Jeg måtte jo prøve en gang til, for å bekrefte at jeg ikke hadde drømt, og det gikk også veldig bra. Har en OS .46FX og kun Jr\graupner 5077 servoer, og at det er mulig å hovre så stabilt med standard utstyr, synes jeg var veldig gøy å få til. Det viser jo at man trenger ikke masse dyrt for å fly, bare masse trening!
Jeg kan derfor på det varmeste anbefale Kabriolin, se www.el-fly.dk
Men jeg synes at en OS .46FX blir litt dødt, hvis motoren går litt for rikt, er det så vidt at det hovrer...
-AlexComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment