Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av IMAC modell, hjeeeeelp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eller denne: Page not found – Kitcutters

    Så kan du bare ta en tur på kjeller og få fargeskjema fra en fullsize, så kan du være med på skalakonkurranse også , dette er et veldig fint fly med mer riktige momenter for Imac type flyging..
    - Håvard Glad Andreassen
    - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

    Comment


    • #17
      De hadde egentlig mye fint der hehe: denne er også fin: Page not found – Kitcutters
      - Håvard Glad Andreassen
      - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

      Comment


      • #18
        Synes denne så veldig fin ut!
        Page not found – Kitcutters
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment


        • #19
          Oi, der var det mange godbiter Valget står nå mellom Skybolten og Extra 300XS'en. Kom med innspill folkens!
          Øyvind Kveen Fagervold

          -Graupner Club Star

          For tiden få fly

          Comment


          • #20
            Jeg ville valgt Extra'en uten tvil. Men hvis du tenker å fly 3D med modellen også så vil ikke denne egne seg. Rorene er for små.

            Er det en spesiell grunn til at du vil ha balsahaug og ikke ARF?
            William Jul Ringkjøb
            Bodø MFK

            If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

            Comment


            • #21
              Hvis du vil bygge selv ville jeg absolutt sjekket ut en av Extra modellene til Colombo Anderson, 403 Forbidden . De finnes i mange størrelser og har et godt rykte, mange som flyr IMAC med disse i USA ihvertfall og de er designet av follk som kan dette med acrofly.
              Du kan handle disse modellene fra Dino hobby i Danmark: 404 Not Found

              Jarle
              It's just like on the SIM exept your VISA is the spacebar.

              Comment


              • #22
                Grunnen til at jeg vil ha flishaug i stedet for ARF er fordi jeg syns det er mye morsommere å bygge enn å sette sammen. og vinter'n er nær så har mye tid til overs til å bygge da. Og, ingenting er som å fly en modell som man har bygget selv
                Øyvind Kveen Fagervold

                -Graupner Club Star

                For tiden få fly

                Comment


                • #23
                  Enig med Jarle der, CA models er veldig fine fly som er lagd for å fly imac og denne type flyging, anbefales over de andre der oppe som er lagd mere for skala...
                  - Håvard Glad Andreassen
                  - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                  Comment


                  • #24
                    Våken tidlig Håvard? Prisene var jo ikke verst på de CA modellene. Da satser jeg på 1. stk CA models Extra 300 fra Dino Hobby Kan ingenting om IMAC, har bare erfaring med å fly acro. Trenger anbefalning til Motor, servoer og alt annet jeg trenger. Takker for svar Jarle og Håvard
                    Øyvind Kveen Fagervold

                    -Graupner Club Star

                    For tiden få fly

                    Comment

                    Working...
                    X