Neste steg er vel Åndens makt på TVNorge må ta en titt?
Unconfigured Ad
Collapse
50% EMHW Pitts Challenger II
Collapse
X
-
Har flyet vært i lufta å fungert normalt etter det ble kuttet ut en relativt stor luke i covling?har denne vært tettet ved flyving?bare en tanke rundt turbulens i covling.Terje syvertsen
www.ModumModellSportklubb.com
3dhs edge mintor 38
C-arf edge dle 111 v3.
C-ARF extra 330l da 100.Comment
-
#365 UnapprovedStartet opp uten cowl i dag. Går like dårlig. les på full gass. som i går.
Jeg har hatt så mange bensinmotorer inkludert 4-syl at jeg mener jeg bør kunne dette med justering og turb osv, men for all del
Dette er noe annet.
Ok sa jeg ikke skulle si noe mere, men..............
Uten cowl i dag på fabrikk oppsett er den så og si lik. Justerte litt og litt inn inn inn inn inn inn inn inn.......funker fortsatt ikke, men sånn er det og nye deler er bestilt
ups, ble mye redigering av denne posten gittLast edited by Guest; 12-01-14, 18:38.Comment
-
Startet opp uten cowl i dag. Går like dårlig. les på full gass. som i går.
Jeg har hatt så mange bensinmotorer inkludert 4-syl at jeg mener jeg bør kunne dette med justering og turb osv, men for all del
Dette er noe annet.
Ok sa jeg ikke skulle si noe mere, men..............
Uten cowl i dag på fabrikk oppsett er den så og si lik. Justerte litt og litt inn inn inn inn inn inn inn inn.......funker fortsatt ikke, men sånn er det og nye deler er bestilt
ups, ble mye redigering av denne posten gittdu gir oss beskjed når du løser det
.
Terje syvertsen
www.ModumModellSportklubb.com
3dhs edge mintor 38
C-arf edge dle 111 v3.
C-ARF extra 330l da 100.Comment
-
Det kan ikke ha noe med Aspen bensin problematikken da...?
Du kjører vel på pumpebensin Anders, men Tom kjørte vel på Aspen..?
Plugger er byttet også regner jeg med..., merkelig det her..EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
#369 UnapprovedKjører på samme Aspen ettersom forrige eiere har gjort det. Nye plugger sitter også der
Tom, jeg har hatt opp begge gassere og satt motoren på fabrikk innstillinger flere ganger og begynt derfra. Er nok ikke noe feil med nåler eller i kanaler. Men nye pakninger/belger + alu-reed hus er bestilt da det har vært problemer med disse i plast.Comment
-
#371 UnapprovedHmmmmm....det er jo en lyd i den som jeg ikke helt vil ha i motoren....... men men. Hjelper ikke dette så sender jeg den til 3w......og da er hvertfall vintersessongen ødelagt .
Grunn til at det er bestilt pakninger/belger er jo for at den har ''stått seg ihjel''. Helt vanlig at pakning/belg mister funksjon da.
Men det begynner å koste.Comment
-
Heisan
Hvis en har en motor som det er mye problemer med anbefaler jeg heller og sende den til 3W postgangen er vel ca 1 uke hver vei
+ den tiden de bruker som regel ca 1 uke så totalen er rundt 3 uker,og vi har til dags dato ikke fått tilbake en motor derfra som har vært helt 100,bare et forslag.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment