Announcement

Collapse
No announcement yet.

1/2 skala Pitts på plass!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by TvB
    Hallo Christian

    Grattis med prop.kjerre.Grønn er en flott farge,har lurt på og lakker den "nye" kangarooen kawa.grønn.2,6m med en vinge må jo være ok,du slipper jo og ha lastebil for og få den med deg.
    Hei Truls,
    Takk for det, blir det noe flyging om dagen. Eller er det familielivet som krever sitt?

    Comment


    • Originally posted by pepsimannen
      Hei Truls,
      Takk for det, blir det noe flyging om dagen. Eller er det familielivet som krever sitt?
      Hei.
      Familien krever jo sitt.men lurer meg ut i furtebua så ofte jeg kan for jeg må jo prøve og få ferdig noe før sesongen begynner.Det blir lite flyging om dagen.venter på att det skal bli skikkelig is sånn at jeg får lagd ei stripe.Du da?
      Truls
      -------------------------
      Morro er det lell............?

      Comment


      • Originally posted by TvB
        Hei.
        Familien krever jo sitt.men lurer meg ut i furtebua så ofte jeg kan for jeg må jo prøve og få ferdig noe før sesongen begynner.Det blir lite flyging om dagen.venter på att det skal bli skikkelig is sånn at jeg får lagd ei stripe.Du da?
        Hei
        Har ikke flydd siden jeg og Cato var på Rena rett før snøen kom. Har akkurat satt inn Nexus på 17 kg.+ i Euro`n pluss at jeg nå fikk propell, så det klør litt nå. Håper det blir flyging i Nyttårshelgen, vet bare ikke hvor. Ryktene sier jo at det skal begynne å snø i fire dager til ende. Du må si fra hvis du vil ha besøk på isen oppe hos deg, så kommer vi vet du (lag stor stripe da)

        Christian

        Comment


        • Originally posted by pepsimannen
          Hei
          Har ikke flydd siden jeg og Cato var på Rena rett før snøen kom. Har akkurat satt inn Nexus på 17 kg.+ i Euro`n pluss at jeg nå fikk propell, så det klør litt nå. Håper det blir flyging i Nyttårshelgen, vet bare ikke hvor. Ryktene sier jo at det skal begynne å snø i fire dager til ende. Du må si fra hvis du vil ha besøk på isen oppe hos deg, så kommer vi vet du (lag stor stripe da)

          Christian
          Hallo
          Skal si ifra hvis jeg får en fly bar stripe her oppe.Tanken var og få brøytet en på ca 250m
          Truls
          -------------------------
          Morro er det lell............?

          Comment


          • Originally posted by TvB
            Hallo
            Skal si ifra hvis jeg får en fly bar stripe her oppe.Tanken var og få brøytet en på ca 250m
            Får du til det, vil du få mye besøk i vinter!

            Christian

            Comment


            • Litt bilder av motoren. Det er litt synd å gjemme den i cowlingen.
              Attached Files
              Tom Erik Smedal
              www.artistic3D.net
              www.photopia.no

              Comment


              • Originally posted by Tom Erik
                Litt bilder av motoren. Det er litt synd å gjemme den i cowlingen.
                Hei Tom Erik,

                Hvor har du fått tak den miniatyr telefonen? Har hørt at den bare er 3 cm. lang.

                Christian

                Comment


                • Tom Erik

                  Jeg er jo enig at motoren ser flott ut....men 4cyl og 212ccm.! joda det høres bra ut, men høres det ikke bedre ut med 5cyl og 215ccm..... når du ser vedlagt bilder
                  Blir gøy å se flyet ditt i lufta Tom Erik.

                  Foresten flott fly du har fått Cristian, sist jeg hadde besøk av Knut Erik så var vi i Arendal å fløy den,flyr helt fantastisk, tøff lakering.
                  Attached Files
                  Mvh
                  Thor Arne Solberg
                  Team F4C Norway
                  www.skalamodeller.com

                  "Ekte fly hovrer ikke"

                  Comment


                  • Hærlig

                    Mye tøffere med motor som roterer. Din går bare frem og tilbake Tom Erik.

                    Cato Horten

                    Comment


                    • Originally posted by netroh
                      Hærlig

                      Mye tøffere med motor som roterer. Din går bare frem og tilbake Tom Erik.

                      Cato Horten
                      Jasså! Vurderer du kanskje en turboprop i Pitts'en din? Det hadde vært saker....
                      Mvh. Ståle
                      http://www.jetsofnorway.no/

                      Comment


                      • Originally posted by Thor Arne Solberg
                        Tom Erik


                        Foresten flott fly du har fått Christian, sist jeg hadde besøk av Knut Erik så var vi i Arendal å fløy den,flyr helt fantastisk, tøff lakering.
                        Ja, jeg falt for akkurat denne grønne på Notodden i år, merkelig det med tilfeldigheter. Så jo at den akkurat var solgt, så jeg trodde vel ikke at jeg kom til å ende opp med denne. Jeg snakket med gutta på Salte Lakkering og fikk vite at den oransje også er til salgs. Så hvis det er noen flere som vil ha en stilig Extra er det vel bare å ringe dem.

                        Comment


                        • Det var en fin "Femmer"!!! Er det Su`n til Airworld?

                          Er du snart ferdig, Cato?

                          Dere, nå har vi passert 10.000 visninger og det har ikke vært noen sure miner på denne tråden! Slett ikke værst
                          Tom Erik Smedal
                          www.artistic3D.net
                          www.photopia.no

                          Comment


                          • Tenkt jeg skulle holde det hemmelig. Turbopropp har jeg faktisk vurdert, men det leveres ikke noe i dag som er kraftig nokk. Scala er det ikke, men kult er det uansett. Og lyden er ubeskrivelig hærlig. Kan ikke si det samme om 2 takter.

                            Rolig Tom Erik. Tenker pipa får en annen lyd mot slutten av neste uke. Begge undervingene blir ferdig i dag. Litt eksra jobb siden jeg forlenger balanserorene på alle vingene.

                            Cato Horten
                            Oferta sprzedaży domeny: c2i.net

                            Comment


                            • Originally posted by Tom Erik
                              Det var en fin "Femmer"!!! Er det Su`n til Airworld?

                              Er du snart ferdig, Cato?

                              Dere, nå har vi passert 10.000 visninger og det har ikke vært noen sure miner på denne tråden! Slett ikke værst
                              Tom Erik.

                              Jada det er Airworld sin. flott motor disse Mokiene,mangler bare å sette inn røykanlegg i den så kan vi ut å fly.Den blir for tung til å drive noe"hårete"flyging med,men nå er det vel ikke det jeg driver mest med

                              Cato,skal si du står i på byggefronten, du slapper ikke av i jula du nei. skal du bruke det farge skjemaet som er vist tideligere i tråden?
                              Mvh
                              Thor Arne Solberg
                              Team F4C Norway
                              www.skalamodeller.com

                              "Ekte fly hovrer ikke"

                              Comment


                              • Hvis det er noen som ikke har sett turboprop i IMAC fly før så kan det beskues her:
                                Video

                                - Håvard Glad Andreassen
                                - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                                Comment

                                Working...
                                X