Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei. Lurte på om det var noen her som har erfaring med dette fabrikatet og dette flyet? Har tenkt å kjøpe meg en sånn en og bruke en MVVS 58 Prosport
i den. Flyet vil veie ca 12 kg og motoren vil dra ca 18 kg statisk. Noe for IMAC og 3D?
Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
Sent from a Jeti DC 16
Hei, regner med at det er 2x2 du sikter til, jeg har vært hos Martinsen hobby og sett litt på det settet de har der og det ser meget bra ut (etter min mening mere solid og bedre løsninger enn 2x2 til Comp- ARF)
Står ikke tilbake for 3D eller IMAC, men den er ikke IMAC godkjent (for stort skala avvik).. Men i Basic er det jo ingen krav så der kan den brukes.
Hvis du tenker på 2x2 med fantasy scheme så koster jo denne like mye som Sukhoi SU-29 2,2m. Denne er godkjent for IMAC og passer kansje bedre til denne motoren. Tenk vekt.
Jeg har Sukhoien fra Xtreme Composite, og flyr den med MVVS 45. Den ble akkurat for liten til 3D flyving. Satser nå på 58 ccm i stedet. 2,6 meteren heter Unlimited, og den er IMAC legal, som det heter. Synes det var veldig tungt med 12 kg på 2x2 meteren. Min er 220 x193cm og veier 8,4 kg med full tank. Men nå har ikke jeg studert hvor tung den nye 2x2 meteren til Xtreme C er. Ei heller hvor tung 58ccm Mvvs er. Blir artig og se hva du havner på. Let us know
Har solgt Gleicshauf F-16 min, så da blir det nok en x-comp 2,6 m Edge.
Snakka en del med Leikvold på Gol, det er av han jeg kjøper den, og han mener at MVVS 58 skal være bra nok til det flyet. Hører dere sliter med 45`en
til MVVS. Har du flydd en F-15 din i det siste? Like fin?
Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
Sent from a Jeti DC 16
Må si meg enig med extracap! Trur nok di fleste flyr denne størrelsen fly
med Da100-3w106!? Flyr selv en extra330L på 12,9kg med 3w106.
Skal det være litt spark vertikalt må det være såpass med motor!
Lykke til med motorvalg+fly!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment