Unconfigured Ad

Collapse

Erstatning for Microbat

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kaklei
    • Sep 2005
    • 458

Erstatning for Microbat

Min kjære Microbat http://www.freeair.cz/ENGLISH/Microbat-AJ.html avgikk ved døden her forleden, var så smart at jeg lot en god kjenning få prøve å styre flyet etter at jeg hadde fått det i luften, det gikk som det måtte gå!!
    Var så smadret at jeg gadd ikke å bruke en halv flaske CA, samt tiden det tar å få det lappet igjen, tok ut radio, motor etc.
    Men... jeg likte flyet veldig godt, sakteflygende, akrobatisk, stabilt.
    Skal ha en erstatning for flyet, har så smått begynt å kikke litt, er så veeldig mye å velge i, må ty til hjelp fra dere!!
    Noen som har en god ide til modell med lignende egenskaper??

Kjell Arne
  • joo
    MFN Skribent
    • Nov 2002
    • 6935

Du kan jo handle en ny Microbat... men kanskje lysten på noe nytt er for stor?

Hva slags utstyr er det du fikk ledig? Husker såvidt at du kanskje hadde en AXI 22-etellerannet?
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• jarle
      • Feb 2005
      • 341

Jeg trodde ikke det var mulig å ta livet av en Microbat atlså, jeg har prøvd.. Ellers er lavtemperatur limpistol utmerket til å reparere EPP.

Jarle
      It's just like on the SIM exept your VISA is the spacebar.

Comment

• kaklei
        • Sep 2005
        • 458

Takk for svar.

Motoren som satt i den er en Nippy Black 1812/100, Hyperion Titan 20A, Hitec HFS05MS + div servoer. Burde være kurant til mangt..

Jo da Joo, kunne godt tenkt meg en ny microbat, fant ikke noen som hadde den da jeg sjekket litt, så jeg tenkte den var utgått.

Har jo også lyst på noe nytt da, gjerne solid sak!!

Jarle: Jo da er enig med deg, Det burde være umulig!!
        Men microbaten min har hatt en hard og traumatisk oppvekst og ungdom, da den ble voksen og verste barne nykkene var borte (utvendig høyderor bla.) ble den overlatt til seg selv og en person uten grep om flyet.
        Alle deler ble ikke samlet opp etter møte med moder jord, hadde ikke ork til å lage en masse nye deler i de merkeligste fasonger.

Kjell Arne

Comment

• kaklei
          • Sep 2005
          • 458

Ser denne an u-can-do modellen kan være et alternativ http://www.electrifly.com/parkflyers/gpma1275.html
          Noen som har erfaringer med denne??

Ser vekten er oppgitt til ca 410g, litt usikker på hva som er inkludert i den vekta, kanskje noen har modellen som gidder å veie den??

Siden jeg har storebroren (U-can-Do 3D 60) vil vel den bli veldig glad for å få en slekning i huset!!

Kjell Arne

Comment

• william123
            • May 2005
            • 2330

det finnes et par tråder om den modellen her på forumet. søk litt så finer du sikkert svar på det du lurer på
            William Jul Ringkjøb
            Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• kaklei
              • Sep 2005
              • 458

Hva med denne http://www.technoflight.no/shop/prod...roducts_id=448.
              Noen som har prøvd??

Kjell Arne

edit: finner ingen som selger microbat'en lenger, om noen har liggende en som ikke er påbegynt enda, kjøper jeg den gjerne! Feks under en trapp..
              Last edited by kaklei; 27-01-07, 08:14.

Comment

Working...