Unconfigured Ad

Collapse

Art-tech coota sjøfly

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • galmania
    • Jul 2005
    • 604

Art-tech coota sjøfly

Ble nettop oppmerksom på dette flyet: http://www.brapris.no/index.php?main...oducts_id=1093

Det ser da ut som et morsomt lite sjøfly! Har sett etter noe sånt lenge, kan lande på vann og snø, og kommer komplett med radioutstyr, lipo og børsteløst. Følger også med hjul. Virker som et genialt fly til å leke seg litt på sjøen med. (video nederst på siden)
    Geir Amund Lindberget
  • Java
    • Jun 2004
    • 168

hm, nå som jeg har siklet så veldig på en Wilga 2000 og.. dette så jo ut som et gøyalt fly.. noen som vet hva det er laget av? hard plast?

Comment

• arvid
      • Nov 2006
      • 1547

og nå som jeg akkurat her bestilt en wilga til tross for at jeg ikke skulle kjøpe mer. fram med kortet frem med kortet. den var alldeles flott.
      nå må jeg slutte og kjøpe. he he.
      arvid

Comment

• galmania
        • Jul 2005
        • 604

Det er vel laget av en type skum som de andre art-tech flyene. Antakeligvis belagt med plast på undersiden. Materialet er sterkere enn gws sitt, men svakere enn multiplex sitt.
        Geir Amund Lindberget

Comment

• Java
          • Jun 2004
          • 168

Hvis man satte på litt lys og lanterner blir det jo en fin liten skala modell..

Comment

• Lightlive
            • Feb 2007
            • 16

Coota

Jeg har lenge kikket på det flyet, og bestilte det idag. Gir lyd når jeg har prøvd det

Comment

• arvid
              • Nov 2006
              • 1547

Hadde jomfrutur på mitt idag, trass i lei vind. Måtte jobbe heftig for og kontrolere det, men det virker sikkert innmari fint ved vindstille vær. Jeg er fornøyd så lenge
              arvid

Comment

• arvid
                • Nov 2006
                • 1547

fikk testet mer igår. i knallværet. Modelleln var ikke lett og hanskes med , med min flystil. fløy vel tålig greit så lenge motor gikk på nesten fullt.Uten motor på , eller ved lite motor ,(ved landing) var det helt ukontrolerbart og datt ned. Skulle jeg hatt på motor kraft hadde farten blitt altfor høy. Dessvere, fint fly, men dårlige flyegenskaper (for meg hverfall)
                Man kan ikke lykkes med alle.
                arvid

Comment

Working...