har gått og kikka litt på dette flyet og lurer på og gå til inkjøp av en slik.er det noen her på forumet som har en slik som kan komme med synspunkter og tips,feks hvilket lipo bør man bruke til denne?jeg tenkte å kjøpe den som det følger med hyp z3019 motor og titan 50 a esc.takker på forhånd for svar
Unconfigured Ad
Collapse
hyperion cap 232 super 3d 25e
Collapse
X
-
Jeg antar at denne modellen er ganske lik min Edge som jeg har skrivd en test av for litt siden.
http://www.modellflynytt.no/articles.php?articleId=179
Med anbefalt poweroppsett så er det krefter i bøtte rog spann. I tillegg har du fin flytid med 3S2500 mah
Pent og lett bygd, gode løsninger og bra hardware. Tror ikke du skal være bekymret for å gå til innkjøp av en slik____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no -
det spørs på kapasiteten, men sannsynligvis blir det litt lite. hvor mange mAh er batteriene på?William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
Med Hyperion 3019-12 og 12x6 propell så trekker den helt opp mot 50A så jeg tror nok dine 3S1500 pakker ikke får lange levetiden. Dessuten vil de ikke levere nok og effekten vil ikke bli god nok til manøvre hvor du trenger litt, eks hovring osv.
Med Hyperion 3S2500 pakkene mine fungerer utmerket, selv når jeg har flydd nå i hele vinteren ute i kulden. Jeg har selvfølgelig hold pakkene lommevarme inntil de skal brukes.
Lykke til, kom gjerne med byggetråd om det blir innkjøp____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
jansr, ser du er fra kvinesdal, hvor flyr du? Skal til risnes i påsken, hadde vært kjekt å ha med seg en kjerre, og hilse på andre likesinnede!Jan Fredrik Bjordal
www.JetsOfBergen.no
This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.Comment
-
Originally posted by JanFredrikjansr, ser du er fra kvinesdal, hvor flyr du? Skal til risnes i påsken, hadde vært kjekt å ha med seg en kjerre, og hilse på andre likesinnede!mvh jan sigurd røyselandComment
-
Har calmato sport og cap 232(til salgs), begge fra kyosho.(40- size) samt wilga og extra til sapac. Hadde tenkt å ta med calmatoen, så tiden går litt fortere! Bedre det enn å gå på tur med kjerringen! Må hamstre fuel før turen!
Vi hadde en stripe, men den er akkurat gravd opp! De skal lage bilkirkegård! Snakk om å prioritere feil!Jan Fredrik Bjordal
www.JetsOfBergen.no
-
Originally posted by jansrhvor er det du bor i norges land?Jan Fredrik Bjordal
www.JetsOfBergen.no
-
Originally posted by jansrok søstera til kona mi bor i bergen på klosterhaugen.har dere noen bra plasser og fly?Jan Fredrik Bjordal
www.JetsOfBergen.no
-
Syforeningsnakk diskuteres privat eller i passende tråd.
Vær snill og vis respekt for hva tråden handler om !____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment