Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hehe. De var helt usynlige. De hang tvers over elva et styke nedenfor der jeg flyr og i akkurat sånn høyde at de ble usynlige mot den mørke trelinja i bakgrunnen. Jeg drev med lavtflyging og fløy litt bort fra meg selv og da smalt det. Jeg trodde vingen knakk i lufta eller noe.
Det er knallbra videoer du lager til for oss. Jeg laster ned samtlige. Synd med krasjet i dag. Kom E-Starteren så noenlunde helskinnet fra uhellet?
Jeg har også en E-Starter. Lurer litt på hva slags motor og batteri du bruker i din.
Selv bruker jeg en Himax (outrunner) C2812-1200 (tilsvarer Axi 2212-20) og tre cellers Lip-Po 1800 mAh batteri. Er godt fornøyd med dette oppsettet.
Det er et lite fly men det har ingen problemer med å løfte et kamera på 160 g og flottører på ca 150 g. Kameraet er et Nikon Coolpix 3700. Det selges ikke mer men finnes ofte på Ebay til en billig penge. Anbefales til modellflybruk!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment