Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Sitter her å klargjør overnevnte, og med et Flightpower 3S 2150 mAh er den ganske så nesetung. Faktisk 3cm foran CG. Er det andre som har samme erfaring, og hvordan har dere å såfall løst det? Esc og RX får jeg ikke lengre bak en det de er nå og dermed det samme med batt.
Med et 2200 batteri har jeg tyngepunktet ca 2cm foran CG. Har ikke sjekket CG før nå, fløy rett ut av handa første tur, har nå fløyet i snart et halvt år uten noen problemer...
Med et 2200 batteri har jeg tyngepunktet ca 2cm foran CG. Har ikke sjekket CG før nå, fløy rett ut av handa første tur, har nå fløyet i snart et halvt år uten noen problemer...
Ok, da er det ikke bare meg. Måtte legge en del bly rett foran motoren, i sporet for motorledningene.
Nå har jeg hatt 4-5 strykere, alle har jeg fløyet i original med 2200 pakker, og en generell tendens uavhengig av tyngdepunktet er jo at den stiger godt uten ror...
Så på mine ville jeg gjerne hatt mer vekt i snuta, 3000mah pakke eller noe:P
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment