Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har kun kjennskap til den fra customidea.com, men det er vel noenlunde samme ulla vil jeg tro. Eneste ytre forskjellen jeg kan se er at lysdioden er flytta fra printkortet og til enden på en kabel.
Vet ikke sikkert, men ut i fra beskrivelsen så er vel disse noe kjappere enn de du har på nå ivertfall. Men gå over alle linkene og sjekk at de ikke yter for mye motstand. Det gjorde susen på rexen ivertfall
Joda.. Du sier noe der.. servoene på 50`n din jobber jo mye mindre enn mine.. (ikke nå til dags men:P )
Mvh Robert.
Det at de jobber mindre tror jeg helt sikkert har med hvor nøyaktig du er når du setter opp linkene. Jeg gikk over alle linkene mine, sjekket lengde og diameter på linkhodene. De som var for tighte skrapte jeg litt ut av.
Men må man programere lipo alarmen? slik at den passer til batteriet.. eller går dette igjennom Esc? fordi den skal vel kobles i mellom esc og motor?
Mvh Robert.
En lipo alarmen skal kobles i mellom batteriet og esc som første forbruker for den måler likestrøms spenningen på batteriet.
Vis du har en børsteløs motor er det 3 ledniger mellom esc og motor for en børsteløs motor mates med en form for veksel strøm og du kan i verste fall si takk og farvel til alarmen + mer vis du kobbler den inn mellom esc og motor?
A good friend will bail you out of jail... A true friend will be sitting by your side saying, Sorry ....We fucked up!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment