Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Prøver igjen, jeg har også en Bonito. Kjøpte den brukt i sommer. Jeg har ikke nøyaktig mål på plassering av tyngdepunktet. Men 33% høres ut som et bra utgangs punkt. Hva slags motor bruker du? Jeg bruker en Ultra 1300 med 12X7 propel og 12 celler. Har et forbruk på 120A! Men da går det rett opp!!!!! Send meg en privat melding hvis du vil ha mere info.
Balanseror 20-25mm opp og 10mm ned
Høyderor 10-15mm opp/ned
Sideror 20mm hver vei, hvis du har sideror. Det er ikke originalt på Bonito´en!
Brems 45grader opp, det er ekstremt viktigt å ha brems. Hvis du ikke har brems må du ha 150 meter stripe for å klare å lande den. Den flyr raskt. Den er kristisk å fly seint i svinger!
Det er ikke noe problem å fly det med C G på 33%
Send en "PM" hvis du ønsker å ringe meg eller ta kontakt på annen måte.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment