Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har tenkt litt på en GWS modell for koseflyving (sitte på verandaen med bena høyt,å bare nyte vår flotte hobby), vil derfor høre deres erfaringer med disse flyene.
Det begynner å nerme seg må ha-stadiet, må bare spare en stund først.
Har en GWS Tiger Moth stort sett standard med noen mod´s. Blant annet forsterkning av vingestag og forsterkning i vingerot. Bruker også 3 Tadrian celler. Denne modellen flyr så sakte att du kan gå fortere
Eneste jeg er misfornøyd med er mottageren min, en Feather, som har er rekkevidde på 50 meter maks!
What is not nailed down is mine. If I can pry it loose, It's not nailed down.
Jeg har begge flyene, og bruker dem stort sett til koseflyging, eller til å lære andre å fly. Selv lærte jeg å fly med Tiger Moth-en, så det er den jeg har blitt mest glad i.
Stick-en fikk jeg senere og den har det blitt mindre turer med. Føler kanskje at Moth-en er mest stabil, men det har ikke så mye å si for deg siden du har fly.
Når jeg flyr med Stick-en flyr jeg som regl bare sirkler veldig lavt, mens med Tiger Moth-en er det mer vanlig flyging, selv om det også med den blir mest "low pass-er". Som sagt er de svært lette å fly, så hvis jeg har med venner hjem får ofte de prøve.
Begge flyene er gode fly som er kjekke å fly så hva du velger er opp til deg, siden flyegenskaper er så å si like. (Tiger Moth-en ser jo litt bedre ut )
(Det er også veldig kjekt å fly sammen med andre med samme flyene! De flyr jo så sakte (ca.16km/t))
Dette var litt klønete skrevet
Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
er der ingen der kender dem.
Hva vil det koste for frakt ifra hobbyworld i danmark? så nemlig en slow stick til 310 dkk. Er det billig?
Når jeg bestilte fra Hobby-World tok det ca. 2 mnd. før varene kom, men jeg bestilte rett før Juletider så... Ellers ble det pluttselig veldig mye når toll, frakt, gebyr, moms, osv. kom, men tror du kan slippe unna noe av det. Jeg har også sett den til ca. 400,- her i Norge.
Prøv www.greatwings.no
Eneste jeg er misfornøyd med er mottageren min, en Feather, som har er rekkevidde på 50 meter maks!
Klag på mottakeren til butikken du kjøpte den i . Du har rett på 2 års reklamasjon i følge kjøpsloven. Jeg gjorde dette med Pico Sticken jeg kjøpte fra Teknisik Hobby i Kristiansand. Fikk først en ny Feather, så enda en. Etter å ha prøvd 3 feathermottakere uten hell, fikk jeg en GWS Pico mottaker og den har rekkevidde på maks 200 meter, men da ser du ikke modellen uansett. Rekkevidden er også tilstrekkelig til et Speed 400 elektrofly. Denne mottakeren er etter min mening meget god spør om featheren kan erstattes med en slik.
Har nå sendt mail til www.nortrading.no som er der hvor jeg kjøpte Tigermoth´n og Feather mottageren min, så får vi se
Takk for tipset ØRN-BJØRN & JØRN
What is not nailed down is mine. If I can pry it loose, It's not nailed down.
Bestilt . Hva sa jeg? Må ha-stadiet blir fort skal til å bygge snart-stadiet.
Bestilte et slow stick med 800mah (8.4v) batteri, er det noe jeg bør vere obs på under bygging? Andre tips?
Som sagt er de svært lette å fly, så hvis jeg har med venner hjem får ofte de prøve.
Grier du å få dem til å prøve? de eneste jeg har fått til å prøve er onkel og naboen....
Hva??! tørr ikke vennene dine prøve? Mine venner vill gjerne prøve, eneste stopper er meg hvis jeg føler på meg att de bare vill styrte modellen for løye... Men jeg står altid rett ved siden og er klar for å ta over, alle i min nermest familie har også prøvd, untatt mamma...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment