Unconfigured Ad

Collapse

3DX fra foamyfactory.com

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Samsung
    • May 2003
    • 184

Originally posted by joo
    Dårlig fres?? Min Nippo gir bare drøyt halvparten og hoovrer på ca. halv gass.... i en Vertigo på 275 gram! Og går rett til himmels på fullt. Har du satt opp regulatoren til soft eller hard?
    Lurer på hva du mener med om jeg har satt regulatoren til soft eller hard. Eneste soft eller hard jeg har funnet i manualen for regulatoren er for bremsa men det kan vel ikke være det du mener. Har testa flyet i 2-4 varmegrader nå og det fungerte mye mye bedre, men flytiden var ikke mer enn ca 12 minutter. Regner med at det bedrer seg når det blir sommer og varmere.

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Det fins soft/hard timing på en del regulatorer. Dette sier mft om Jeti-regulatoren jeg bruker: "Soft" timing används för fåpoliga (2,4,6 poler) motorer som Model Motors Mini AC, Kontronik, Hacker)

"Hard" timing är speciellt avsett för flerpoliga (6 poler eller mer) som JETI Phasor, Mega, Plettenberg etc) samt för Outrunnermotorer som Nippy, AXI etc.

Kan være litt guffe å hente her hvis motoren din tåler det.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• Samsung
        • May 2003
        • 184

Etter det jeg kan finne i bruksanvisningen for regulatoren kan jeg bare programmere 2 ting. Det er brems og batteritype. Har stilt inn på 3 celler Li-Pol siden det er det jeg bruker. Bør det finnes noe mer?

Comment

• joo
          MFN Skribent
          • Nov 2002
          • 6936

Nei, bør og bør... Noen regulatorer har den muligheten men ikke alle.
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

Working...