Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innendørs i Kløftahallen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Innendørs i Kløftahallen

    Takk for en fin i kløftahallen i dag, her følger noen bilder av begivenheten, sees neste Lørdag.
    Attached Files
    - Håvard Glad Andreassen
    - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

  • #2
    Må prøve å komme jeg og da så bra ut!
    Christen
    http://jetsofnorway.com/

    Comment


    • #3
      Her er noen flere bilder.
      Attached Files
      Terje Fagermoen
      Phoenix RC Club - AHMHK - OHK
      Rave ENV Nitro VBar - Rave ENV Nitro VBar - JR DSX9 - Depron tjafs

      Comment


      • #4
        Hvem er han dusten som driver og henger opp flyet sitt i den kjettingen!?
        €$p€n £

        Her kunne det ha stått en laaang skryteliste....

        Comment


        • #5
          Du skulle vel likt å vite det, Espen.

          Vi får ta med oss en gardintrapp neste gang ........
          Last edited by MoF65; 03-11-07, 20:47.
          - Morten Fagermoen - Twitter
          - Team Fagermoen - OHK - Phoenix RC Club

          Comment


          • #6
            dust?? det er sånn som kan skje i en idrettshall-! Var det terje jeg så med en minimum, eller bare ligner det?

            Comment


            • #7
              Stemmer, det er Mr. Martinsen med en Minium.
              Terje Fagermoen
              Phoenix RC Club - AHMHK - OHK
              Rave ENV Nitro VBar - Rave ENV Nitro VBar - JR DSX9 - Depron tjafs

              Comment


              • #8
                hehe. terje er nesten overalt. Gikk det bra med minimumèn? har flydd den sjøl mye i sommer på camping. Tar av fra campingbordet og lander på markisa på bobilen........ Vekker oppsikt overalt.
                skulle ønske jeg var der.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by arvid View Post
                  dust?? det er sånn som kan skje i en idrettshall-! Var det terje jeg så med en minimum, eller bare ligner det?
                  Ja, det er (var) meg!
                  Ser jeg så stygg/gammel ut. Vær ærlig!
                  Minium er herlig. Flyr veldig fint. Looper så vidt, men flyr utmerket 10 cm over gulvet i minutt etter mninutt.
                  Eller den nye konkurranseformen: Fly mot deg, skrev med bena og fly mellom knærne. Skulle du treffe noen edlere deler gjør det ikke vondt med 18 gram.
                  Mvh Terje Martinsen
                  leder Modellflyseksjonen/NLF
                  www.modellfly.info

                  Comment


                  • #10
                    En liten filmsnutt av Håvard alias flypilot i kjent stil.
                    Terje Fagermoen
                    Phoenix RC Club - AHMHK - OHK
                    Rave ENV Nitro VBar - Rave ENV Nitro VBar - JR DSX9 - Depron tjafs

                    Comment


                    • #11
                      dette var ikke siktet til deg terje hehe. Jeg er kjempefornøyd med minimum sjøl. Men bildet var ikke helt "klart".Når ordet dust, ble brukt, ble jeg litt satt ut, for alle som flyr innendørs vet at dette skjer.

                      Comment


                      • #12
                        Ser ut som dere har hatt en artig dag! Hvordan synes du Wizarden er å fly Håvard? Ut i fra vidojen så det bra ut...
                        William Jul Ringkjøb
                        Bodø MFK

                        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

                        Comment


                        • #13
                          Håvard kan vel stort sett få et kjøleskap til å se ut som det flyr bra da hehe
                          Ut i fra hva jeg så forrige søndag må jeg nok prøve å få kloa i en slik jeg også, samt jobbe litt med å få et bra oppsett. Ikke minst syntes jeg hele airbrush-konseptet er kjempe kult... fine former/kurver ytterst på den vingen hehe

                          Er minimumen årets slager mon tro...? Vi hadde en i aksjon her oppe sist helg og den så jo ut til å fly helt utmerket.
                          Espen Melby

                          :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                          Comment


                          • #14
                            Hehe, ja flyr fint den, er jo litt vanskelig å skille disse depron doningene fra hverandre men mye av flyegenskapene ligger i riktig satt opp kjerre. Men er jo uten tvil damene på vingene som gjør mesteparten av flyegenskapene her hehe..

                            Minium er jo helt klart en må ha kjerre for rolig og trøbbelfri morro i hallen, artig at Kyosho har truffet hodet på spikern denne gangen..dette er nok årets store farsott..
                            - Håvard Glad Andreassen
                            - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by arvid View Post
                              dust?? det er sånn som kan skje i en idrettshall-!
                              Det var liksom et forsøk på sjølironi! Det er nemlig broren til broren min som er "dusten" på bildet!
                              €$p€n £

                              Her kunne det ha stått en laaang skryteliste....

                              Comment

                              Working...
                              X