Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det noen her på forumet som har prøvd denne modellen? (http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...kategoriID=170)
Kan kjøpes hos Elefun. Ser kjekk ut, men har svært lyst til å høre hvordan den er før jeg eventuelt bestiller.
Leste testen og anmeldelsen av den i Rcm&e, og de hadde ikke noe annet enn skryt å komme med, og de er ikke redde for å slakte et fly hvis det stinker. ( i motsetning til et par amerikanske blekker)
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Kjapp og god butikk det, men det er lite å spare. Vet ikke om du får de til å trekke fra den danske momsen før den norske legges til, men 825DKK blir jo 966NOK, pluss postens fortollingsgebyr på 200kr eller deromkring(antar at du bare må ha med noe mer slik at summen blir over 1000NOK). Med flaks kan du spare en hundrelapp, men risikerer jo også at det blir enda dyrere. Jeg ville valgt el-fly hvis de har noe du ikke får tak i her i landet. Noe de ofte har. Ellers så kan du jo ta en tur over til butikken. Det er jo alltid gøy, men langt fra billig.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment