Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Takker for linkene.Og ja flyet lever i beste velgående
har montert inn denne rx'n nå,futaba R148 DP pcm dual conversion.Tror da att problemet er løst,men flyvær er det dårlig med så eg får ikke testet ut dette enda.Legger inn en "raport" når denne Rx'n er testet.
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.
da var chipmunken testet med ny RX (futaba R148 DP pcm dual conversion)flyet var helt fritt for glitch og andre nykker.Men på slutten av turen sviktet balanseror servoen slik att det vart en skev/hard landing,men overlevde med bare 1 bøyd landings hjul.
Så om noen vil kjøpe en dårlig RX(Futaba R114F) av meg så si i fra
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
har jo skjønt poenget med spektrum for lenge siden eg og da.har en kompis som akkurat har begynt med RC,og mine annbefalinger var selvsagt att han ikke måtte handle noe annet en spectrum selvsagt.
Men det er ikke bare bare å hive seg rundt å kassere alt RX og TX utstyret man har invistert i.Det er jo faktisk utstyr for 10-15.000 som skal kastes og så skal man handle nytt også til 10.000
Kanskje eg ikke har fulgt med her,men hva gjør spektrum brukerene om dei har behov for 10 kanaler da? finnes det?
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
Hvorfor la seg rive med av leverandør pusherne når man kan slippe unna med å legge til en hundrelapp ekstra på mottakeren (enda godt under hva den billigste DSSS RX'en koster) og ha mye glede i mange år fremover....
Det er ikke de cool'este "gadgetene" som bestemmer hvor bra man blir til å fly....
Last edited by Quadrocopter; 19-11-07, 01:16.
Reason: rette feil
for å vere erlig så har eg også til gode å løse glitch problemer med "bare" å montere ferrit.man tar som regel andre grep i tillegg til dette,som felles løser problemet.
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
Først da jeg byttet til Spektrum ble problemene permanent borte. Andre har kanskje helt andre og mer positive erfaringer med ferritring.
Jeg styra med ferritring og folie og hva det nå ikke var av råd og tips for å få bukt med glitch på 35mhz. Etter å ha tatt i bruk Spektrum DX 7 er det blitt en ny verden Dønn stabilt -- det ble løsningen for meg.
Jeg styra med ferritring og folie og hva det nå ikke var av råd og tips for å få bukt med glitch på 35mhz. Etter å ha tatt i bruk Spektrum DX 7 er det blitt en ny verden Dønn stabilt -- det ble løsningen for meg.
Trond
Har du 3-4 lapper til overs + å bytte en 10 mottakere til 450-1000 kroner stykk er det sikkert ok
Alternative er å kjøpe en grei liten kvalitets synth mottaker til en 20$ litt øst eller vest for oss.
Har både Spektrum og 35MHz, har aldri opplevd glich'er på 35'en, men det skal ikke legges skjul på at Spectrum sin måte å tildele kanaler på + den lille antenne på radioen er bra!
Trond
Etter eg kvittet meg med den mottakeren har alt blitt Dønn stabilt hos meg også
6 fly og 2 helier
så det går ann å gjøre det på en billig måte også.
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment