Alt i micro rc, dvs. børsteløse motorer under 10g , reg. under 10g. , servoer under 4g. Hvor er det dere handler i utlandet
Unconfigured Ad
Collapse
Netthandel
Collapse
X
-
Jeg pleier å handle slikt på www.hobbycity.com, tidligere www.unitedhobbies.com. Der har de veldig mye forskjellig, til det absolutt minste, til svære saker. MEGET hyggelige priser hos denne sjappen!Jan Fredrik Bjordal
www.JetsOfBergen.no
This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine. -
www.homefly.com har et utvalg i bittesmått utstyr, men de hadde mer interessante ting før. Bla børsteløs motor på 1,5 g og servo på 1,6 g.
www.greatwings.no har noen ganske små mottakere som virker interessante.Comment
-
micro
Tok og bestiilte fra Hobbycity. 14 d.har det gått nå. Håper det er jula som gjør at det tar lang tid.
Men fanden spiser fluer.
Great Wings Norge. virker som for meg at er seriøs.
De har mye fra Hobbycity
Bestilte pr mail+en melding.
Dagen etter ble jeg oppringt. Og avtalen (og mail.) Ble vi enige om.
Dette e den butikken som har det minste rc utstyr i Noge, som jeg vet om.
Vennligst korriger meg hvis jeg har feil.Comment
-
Skal du ha "små ting" fra utlandet så kan du også prøve Micro Radio Control der har de det meste for de minste modellene
Eieren er en meget hyggelig engelskmann som legger sjela si i kundebehandlingen. Han har også lang erfaring med mikro modeller og hjelper deg gjerne hvis du har problemer
Han driver en "dessverre" politisk korrekt webshop (i motsetning til U.H.) noe som medfører at verdien på deklarasjonen er lik hva du har betalt, men frakten er lav så holder du / deler du opp bestillingen til mindere enn NOK 200.- så slipper du momsen i Norge.
Jeg bruker bare EMS express, fyll opp handlekurven til en kilo noe dyrere frakt men julinessen er her med varene på under en ukeComment
-
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment