Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deltavinge med elektromotor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deltavinge med elektromotor

    Oppi alt balsastøvet som kommer til å bli nå i vinter, hadde jeg tenkt å bygge meg en vinge i depron. Men mitt spørsmål er da, hvor får jeg tak i depron i passende størrelse? Helst hobbybutikk.


    EDIT:
    Ser at rcpro har 3mm og 6mm depron i 1x1 meter. det er jo stort nok, men hvor tykk tror dere jeg må ha vingen? Har bestemt meg for å bygge etter eget design, så nå tegnes det på spreng. Noen som veit om en god vingeprofil å bruke? Gjerne noen tegninger av vingeprofilen, så jeg har noe å gå etter, eller en god beskrivelse av hvordan den ser ut
    Last edited by Futaba4ever; 16-12-07, 13:46.
    Øyvind Kveen Fagervold

    -Graupner Club Star

    For tiden få fly

  • #2
    Depron får du gjerne hos de store byggvarehusene, Byggmakker osv. Du kan også sjekke hos flisleverandører (type badroms-flis-butikk). Ikke bare bare å få en 3 mm kvadrat sendt i posten uten at noe brekker.

    Lykke til.
    Pål Kasnes

    Comment


    • #3
      Stikker innom det lokale byggevarehuset i morgen og hører om de har depron Trur frakt blir ganske kaotisk ja, og antageligvis ender med at jeg får en pakke med depron"flis" i posten, ikke moro ikke moro.
      Øyvind Kveen Fagervold

      -Graupner Club Star

      For tiden få fly

      Comment


      • #4
        Her finnes det mange tegninger: Foamies (Scratchbuilt) - RC Groups

        Jeg bruker 6 mm, syns 3 mm blir for ustabilt.
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          Legger ved tegning av vingen, målene er i inch, så nå blir det å regne om alt, så lage fullsize-tegning, få tak i foam og lim, så er jeg i gang
          Attached Files
          Øyvind Kveen Fagervold

          -Graupner Club Star

          For tiden få fly

          Comment


          • #6
            elektrikere har 6mm depron som dei bruker å legge under slik eswa gulv varme.Hadde en tur med min SU-27 XXXL i dag,som er bygget av 6mm depron
            Alt som kan fjernstyres.
            ---------------------------------------------
            The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
            Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
            Steinar Kvarme.

            Comment

            Working...
            X