Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Det der tror jeg må være den beste onboard filmen jeg har sett hittentil.
Er det mulig å fly det via pc skjermen,eller er det "lagg" i bildet ?
Roy Harald Amundsen
Alias skjefen
u-can-do 3d Giant med FTL45
Reactor 3d med 55AX
hobbico twin star med 2X GMS40
Extra funtiger med 46 AX
Flip 25 med 25 FX
katana v2 70 med 70T
telemaster med 61.
Hvordan forsynes sender og kamera med strøm med dette på en Stryker? Ser at sender skal ha 12v inn. En Stryker har vel 3S lipo. Brukes det til sender, og er ikke det litt "risky"? Hvor lang flytid får en i såfall med slikt oppsett?
Spør fordi dette så veldig morsomt og interessant ut. Pris for kamera, sender, mottaker og mottakerantenne er jo ikke avskrekkende heller.
Du nevner at du bruker 2,4Ghz. Når jeg ser på videoen så har du vel neppe hatt fri sikt hele veien? Ser ut som det er uproblematisk, eller er det klippingen av filmen som lurer oss?
Long Range Unmanned Aerial Vehicle Solutions since 2006. Ready to fly FPV Planes with RC and Vision Systems.
S
+ en 500 til 1000 kroner for et noenlunde bra low latency videograbber med USB interface så du kan lagre moroa på f.eks laptopen eller se på laptopskjermen når du flyr
Skikkelig bra Rolf...herlig fartsfølelse på lowpassene, kom du deg helt bort til lagunen?
Originally posted by Kingfisher
Du nevner at du bruker 2,4Ghz. Når jeg ser på videoen så har du vel neppe hatt fri sikt hele veien? Ser ut som det er uproblematisk, eller er det klippingen av filmen som lurer oss?
S
Det e 900mhz system..ellers har han bommet grovt på den yagien vi ser i begynnelsen av filmen... kosn funker det med 900mhz foresten, når det ikke e fri sikt?
S
Bortimot all flygingen foregikk med fri sikt siden 2.4GHz (radiostyringen) dempes av hindringer.
Videolinken er 900MHz. Bildet var bra hele tiden bortsett fra hvis noen i nærheten av mottakeren fikk en tlf.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment