Unconfigured Ad

Collapse

Ikarus Extrema 330S i Norge?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • affa
    Administrator
    • Jul 2002
    • 5877

Ikarus Extrema 330S i Norge?

Er det noen forhandlere i Norge som har denne? Noen som vet?

Tenkte jeg skulle slippe å handle utenlands.......
    • Nov 2002
    • 6935

Er ikke du i Danmark?? Den fins hos http://www.el-fly.dk/ ... Fant den bare omtalt hos Stjørdal mfk.....

PS: du får dukke opp hjemme snart og være fotograf på testing av to nye depron-djevler :P
    Er du utsjekket kan du få fly litt også....
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• OAK
      • Jul 2002
      • 863

Hvis det er noen i Norge som har den så er det vel Øgrey hobby i så fall. Mener hvertfall at det er de som har Ikarus i Norge. Du kan jo høre med dem!

Har du sett en slik fly nå eller, siden du har blitt ivrig etter å få tak i en slik? Den flyr hvertfall veldig bra!

Så deg ikke noe på FlyInn Ekeberg? Du burde vært der. Mye å bli fristet av.

Det var svært mange Vertigoer der. Både "full-size" og 75%-versjoner.

Men så vidt jeg vet så var det kun jeg som hadde Shock-flyer....så det kan jo tyde på at den ikke er tilgjengelig i Norge ennå.

mvh.
      Ole André

Comment

• affa
        Administrator
        • Jul 2002
        • 5877

Ja skulle gjerne värt hjemme og flydd og kost meg, men sitter desverre på Arlanda fra morgen og kveld og pugger prosedyrer så jeg kan fly "fullsize" Boeing 737. Litt slitsomt nå, men det blir vel moro når vi er ute og flyr passasjerer om en mnd

Har sett på Extrema lenge, men tenkte jeg skulle ha ett par liggende hvis jeg fikk litt tid til overs.

Er hjemme til helga JOO, men tror ikke det blir annen flygning enn noen turer i hagen

Vi snakkes, kos dere med Depronflygningen.

Comment

Working...