Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hei! har lyst på et halvstort (ikke under 50 cm i vs) kosefly til og ha hjemme. skal være så billig som mulig og ikke fly som en dass, helst vannfly men kan godt være landfly også. har set litt på art-tec coota, gws beaver og gws starter.
skrik ut om dere veit om noen billige elektromodeller!
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
Du kan fex ta utgangspunkt i en av modellene her, og bygge litt etter eget hode. Da får du en modell som du liker utseendet på, er sterk som fy, og som sikkert flyr bra(kanskje)
Jeg har gjort det selv....bygde vingen til en "dogfighter" og brukte biltema`s vaskemaskin avløpsrør som kropp. Den fløy helt suverent med en .28 motor og ville sikkert funket med elektro også.
Det beste av alt er at de også tåler en trøkk, men som alt annet kan også SPAD fly knuses. Jeg grusa min på Gullknapp Modellflyklubb sitt 1.mai stevne i fjor...med 400 tilskuere.
Til vinge på den størrelsen det er snakk om her, så er 2 mm passe. til kropp, er 3, eller 4 mm å foretrekke. Har bygget vinge til 25 motor med fire mm, men da hadde jeg ikke akkurat kraftoverskudd...Ble litt tungt.
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
NAK-Shop har en Cessna som flyr upåklagelig! Sikkert samme ulla som Wilga'n...
Kommer komplett med LiPo, børsteløst oppsett,sender, 2stk balanserorservoer, osv... Flyr til og med bra! Både luppær og rollær - også innendørs
Og 1550kr er jo et spøtt i havet!
hadde sapac extra 330l... hvis wilgaen er lik så er det ikke vært det... men kan jo hende
Har også hatt extraen, og er enig at det for det meste er søppel. Men wilgaen er noe helt annet, den koser jeg meg med i vannkanten, flyr som en drøm, med massevis av power.
NAK-Shop har en Cessna som flyr upåklagelig! Sikkert samme ulla som Wilga'n...
Kommer komplett med LiPo, børsteløst oppsett,sender, 2stk balanserorservoer, osv... Flyr til og med bra! Både luppær og rollær - også innendørs
Og 1550kr er jo et spøtt i havet!
hmm... kan man få flottører på det? og hvilken produsent har det?
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
Hehe... Det var nok den ja!
Og vi fløy den i noen timer etter opptak og koste oss fært!
Den tålte til og med den styrt-landingen dere ser på slutten av filmen. Alt vi gjorde var å skifte propell!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment