Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg prøvde først å lære å fly på glow trainere, men det gikk dårlig. (Langt å kjære, avhengig av hjelp, fløy fort osv.)
Så ble jeg annbefalt GWS sin Tiger Moth av en i Statene som også sendte meg penger til å kjøpe den. Den er lett å fly, lett å reparere og hvis den kræsjer pleier det ikke å skje så mye siden den flyr så sakte.
Kan anbefale den på det sterkeste!!!
PS. Jeg har for lengst begynt å fly glow, men Tiger Mothen er fremdeles i bruk
Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
er der ingen der kender dem.
Det jeg regner for mitt første fly(hadde et seilfly jeg moste etter mange turer inn i skogen+ et par turer i stiv kuling, som endte i høyspentlinja ), er Wingoen(R.I.P.), den kjøpte jeg i August i fjor. Jeg fløy en vellykket førstetur selv.
Kjøpte også en slow stick for en måned siden, jeg må bare si at både den og wingoen tåler MYE, og det er de flyene jeg kan takke, pluss Vingemutteren, for at Readyen ennå ikke er mos...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment