Unconfigured Ad

Collapse

En billig julegave.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ruvy
    • Oct 2007
    • 24

En billig julegave.

Hei ,

Jula nærmer jo seg og jeg lurer på noe. Jeg har lyst på et nytt fly av mamma og pappa til jul og jeg lurer på hva jeg burde velge. Jeg har flydd en del før og hatt mange fly. For tia flyr jeg en PA electric shock som jeg er veldig fornøyd med. Jeg har lyst på et billig fly, men like vel et fly som tåler litt ! Noen forslag for hva slag fly jeg burde ønske meg ? Helst ikke et veldig dyrt et

Takk for alle svar
  • elektrodude
    • Sep 2006
    • 1342

Denne er veldig tøff synes eg http://www.precisionaerobatics.com/p...ils.php?pid=53 har leket meg med en slik i eit halvt år snart,skikkelig artig fly
    Alt som kan fjernstyres.
    ---------------------------------------------
    The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
    Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
    Steinar Kvarme.

Comment

• ruvy
      • Oct 2007
      • 24

Ser tøff ut den, men hvor mye kommer en sånn til å koste ? Dvs. Motor, batteri, esc % servoer ?

Comment

• Illusion
        • Jun 2008
        • 703

3250,- for en grei pakke. Men nå er det en annen tråd om problemer med PA og FXHobby ?
        Så det kan hende det er lurt å velge en annen fabrikant dersom det er leveringsproblemer
        eller noe. Kjipt å få julegaver etter jul

Comment

• Propepperell
          • Jun 2005
          • 1093

Originally posted by Illusion
          http://www.fxhobby.no/search/detailview.asp?pid=1937

3250,- for en grei pakke. Men nå er det en annen tråd om problemer med PA og FXHobby ?
          Så det kan hende det er lurt å velge en annen fabrikant dersom det er leveringsproblemer
          eller noe. Kjipt å få julegaver etter jul
          Anbefales desverre ikke. Misstenker at han har lagt ned driften.
          el-fly.dk deremot fører PA og leverer kjapt. Svarer til og med på henvendelser!

Peter
          Peter Rahm
          Siggerud
          Cirrus RCFK

Comment

• ruvy
            • Oct 2007
            • 24

Har han lagt ned ? Jeg kjøpte min electric shock der for 1 år siden. Fin service iallefall

Comment

• elektrodude
              • Sep 2006
              • 1342

Originally posted by ruvy
              Ser tøff ut den, men hvor mye kommer en sånn til å koste ? Dvs. Motor, batteri, esc % servoer ?
              Tja si det.Man kan bestemme mye selv hva det skal koste.Man kan jo f.eks kjøpe en Axi motor til 700 eller en kinamotor (Hobbycity) til 250.Men til under 2000 klarer man å få en slik flyklar.Grunne til att eg ikke kan gi deg ein akkurat pris er att eg har mye utstyr liggende som eg har brukt av til denne modellen.Så for meg kostet dette flyet ikke mer en 900 å få i lufta.
              Alt som kan fjernstyres.
              ---------------------------------------------
              The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
              Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
              Steinar Kvarme.

Comment

• ruvy
                • Oct 2007
                • 24

Mhm, forstår. Vi skal jo også til Vietnam i jula. Pappa sier at det kanskje kan være mulig å få kjøpt noe der ? Tror dere det kan være hobbybutikker der ? Da eventuelt GWS ?

Comment

• jab
                  • May 2007
                  • 407

... Jeg har flydd en del før og hatt mange fly. For tia flyr jeg en PA electric shock som jeg er veldig fornøyd med. Jeg har lyst på et billig fly, men like vel et fly som tåler litt ...
                  Multiplex Acromaster / ParkMaster

Comment

• Propepperell
                    • Jun 2005
                    • 1093

Har han lagt ned ? Jeg kjøpte min electric shock der for 1 år siden. Fin service iallefall
                    Hei. Nei, jeg sier at jeg TROR at han har lagt ned da jeg her ventet på respons på en e-post vedrørende kjøp av en ny KatanaMD i nesten en måned nå. Dette er ikke hva jeg forventer av en forhandler - kjellerforhandler eller ikke - og derfor handler jeg nå mine PA fly fra el-fly.dk. Koster sikkert litt mer, men for meg er det verdt det siden jeg her får den hjelp / service jeg forventer.
                    Håper bare PA kan finne en skikkelig forhandler her på berget, kanskje Elefun som noen foreslo i en annen tråd.

Peter
                    Peter Rahm
                    Siggerud
                    Cirrus RCFK

Comment

Working...