Announcement

Collapse
No announcement yet.

ultimate amr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ultimate amr

    Hei.
    Lurte på om det er noen her som veit om man får kjøpt precision Aerobatics modeller i norge?Lurer litt på å kjøpe ultimate amr.Men har ikke greid å finne noen som fører dette flyet?
    På forhånd takk for alle svar...

  • #2
    har fxhobby, men de har ikke det flyet på siden sin hvertfall. men de får sikkert tak i. ellers har du Home - El Fly som er leverandør i danmark, norge og sverige for PA.
    Lower, Lower, oops.
    Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

    Comment


    • #3
      Jeg vet at Fxhobby selger Precision Aerobatics men, tror ikke de har fått inn Ultimate`n. Du kan jo sjekke El-fly.dk der har de oxo Precision Aerobatics modellene
      Min Radio
      Jr x9303 2,4 ghz


      Mine fly
      Cmpro Zero 50
      Top flite Thunderbolt p47D 60
      F3a 50

      Comment


      • #4
        Sendte en mail til fxhobby,så da får vi se om det kommer noe svar fra dem.er vell mulig di har det inne men er jo litt vanskelig å se når man ikke har oppdatert siden på ett halvt år..Noen som har erfaring med dette flyet eller???

        Comment


        • #5
          sendte mail til fxhobby for par uker siden litt sent på kvelden, og hadde fått svar alt på formiddagen etter, så tror det skal gå greit.
          Lower, Lower, oops.
          Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

          Comment


          • #6
            Lykke til, sendte en mail dit for 3 måneder siden, har ikke fått svar.
            Anbefaler derfor el-fly.dk

            Peter
            Peter Rahm
            Siggerud
            Cirrus RCFK

            Comment


            • #7
              såpass ja. fikk svar med en gang jeg, men hørt de skal være trege til og svare. så jeg har faktisk vurdert og handle fra danmark isteden. de virker mere seriøse der hvertfall
              Lower, Lower, oops.
              Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

              Comment


              • #8
                vi får vente å se om det er noe svar å få da.Blir vell kanskje ikke så mye dyrere om man kjøper fra danmark?Ser di er utsolgt nå,men skal få inn nytt parti i januar.Men da mener dere at el-fly.dk er en særiøs og sikker butikk å kjøpe ting fra???

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 10t View Post
                  Men da mener dere at el-fly.dk er en særiøs og sikker butikk å kjøpe ting fra???
                  Jepp, uten tvil.
                  De besvarer henvendelser i helger og sender varene veldig kjappt!

                  Peter
                  Peter Rahm
                  Siggerud
                  Cirrus RCFK

                  Comment


                  • #10
                    har mere troen på de i danmark da ja. regner med jeg kommer til og handle der selv nå på nyåret. må alltid ha inn noen nye modeller,og skal ha en PA modell selv.
                    Lower, Lower, oops.
                    Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

                    Comment

                    Working...
                    X