Announcement

Collapse
No announcement yet.

MPX Twin Star II upgrade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MPX Twin Star II upgrade

    Heisan, jeg har fått meg en Twin Star II. Og jeg har lyst til å sette den opp med børsteløse motorer. Men hva bør jeg kjøpe, og må jeg ha en eller to ESC? Kommer også å bytte ut servoene for de var ikke helt stabile.

    Har googla men fortsatt usikker.
    Petter Jensen. KMFK

    CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
    Futaba 10CAG 2,4

  • #2
    Jeg har flydd twinstar med 2stk av denne: Siden finnes ikke

    Du må ha to esc èr ja

    Comment


    • #3
      Takker for raskt svar, er det nok power med disse motorene? og hvilke ESC vil du ambefalle. Skal ikke ha et ekstrem fly, men ett som har litt ekstra futt i blandt.
      Petter Jensen. KMFK

      CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
      Futaba 10CAG 2,4

      Comment


      • #4
        Jeg brukte de for å se om den ville fly med de motorene da de er billige, og de er jo beregnet for en cessna med 120cm vingespenn som veier 1,2kilo. Jeg brukte 9x5 propeller og 2stk 18 amp esc. Dette var for meg mitt i blinken. Mere enn nok kraft. Jeg brukte 3s 3000mah batterier som var bra. Ville brukt en litt lettere batteripakke men det gikk fint.
        Den tok lett av fra isen uten understell og jeg tipper den tar av fra gress også

        Comment

        Working...
        X