Announcement

Collapse
No announcement yet.

FPV Heilt i skyene

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FPV Heilt i skyene

    Link Til Video er sletta her fra forumet!!!!!
    Last edited by Rally-Kåre; 22-04-09, 19:21. Reason: Gidd ikkje legga ut fleire videoar, når det er slike komentarar!!
    FPV-DUDE

  • #2
    Vakkert
    Keep up the good work!

    Comment


    • #3
      Utrolig tøft, og meget harmonisk.. Alltid gøy å fly blandt skyer, selv om farer kan true. Tror ikke du følger reglene, det er forbudt å fly VFR i skynene vettu!
      Last edited by Ruduz; 22-04-09, 19:47.
      All you need is love

      Comment


      • #4
        Originally posted by Rally-Kåre View Post
        Link Til Video er sletta her fra forumet!!!!!
        Kan forstå det når man setter modellfly aktivitet i fare - vi vil helst IKKE ha slike oppslag i Norge!

        Comment


        • #5
          Det her er ikke for å syte eller skape uhygge, så ikke ta det ille opp
          Men for alles beste, bør ikke dere som driver med FPV gjøre det litt mer under bordet?
          Det hadde vært utrolig trist om aktiviteten deres laget nye restriksjoner for sporten generelt.
          Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

          Comment


          • #6
            Bare min tanke !

            Er det ikke bedre å få klarlagt alle sider ved FPV og få en oversikt over hvilke lover og regler som fins for dette istedet for å gjøre som strutsen og si at dette bør drives med i det skjulte?
            hvis det kan klarlegges hvilke lover og regler samt restriksjoner som finnes så har de som driver med dette noe å forholde seg til.
            Tror i allefall det ikke nytter å lukke øya, men det er vel en annen tråd om dette
            T-rex 450 SE V2 , T-rex 500ESP ,T-rex 600 CF, T-rex 600 ESP,T-rex 600 NSP
            Spectrum DX3, DX7, JR DSX9
            GS Storm CL1 Pro
            CmPro Cessna 182 Skyline, 120YS
            Multiplex Funjet
            Reichard proxima II
            ExtremeFlight RC Extra EXP 48"

            Comment


            • #7
              Originally posted by jstn View Post
              Det hadde vært utrolig trist om aktiviteten deres laget nye restriksjoner for sporten generelt.
              Akkurat hva jeg har sagt tidligere, men jeg ble nødt til å krype ned i et mørkt hull og gjemme meg for at ingen skulle bite hodet av meg.

              Jeg har fått så utrolig mye kjeft for å inneha denne typen holdninger at jeg en tid ga opp hele det norske FPV-miljøet

              Jeg skal la vær å nevne noen av de tingene folk på dette forumet har kalt meg tidligere.

              Comment

              Working...
              X