Announcement

Collapse
No announcement yet.

Super-billig Easystar-plagiat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da var den bestillt. Skal bli fin å leke seg med på ettermiddagene, så snart bonden her få slått kornet på jordene rett bak huset. Ser ut som en artig sak på de videoene som ligger på Youtube

    Comment


    • #17
      Billig morro

      Da har jeg hatt en ca 15 turer med AXN`n. Maken til billig morro tror jeg en skal lete lenge etter. Dette er mitt nr 2 fly, og det fungerer veldig bra som det. Har ikke gjort noen modifikasjoner. Tåler også litt vind.

      Det er bare "løp og kjøp", som det heter. Anbefales for den som vil ha et billig fly i bilen og kunne leke seg litt en gang i mellom.

      Comment


      • #18
        Da var enda en batch med 60 stk i back order borte fra hobbycity :P
        Tenkte jeg skulle sette sammen en komplett pakke med dette som mitt første fly til neste batch, ser dette greit ut? :

        AXN-clouds - AXN Floater-Jet / Ready To Fly EPO
        DX6i-mode2 - Spektrum Dx6i Mode2 w/ 6200 Rx
        Z22003S20C - ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C
        Z18003S20C - ZIPPY Flightmax 1800mAh 3S1P 20C
        TR-5011 - Turnigy 2-3 Cell Lipoly Balance/Charger
        PS-6 - 12V 5A Power Supply

        $280 + frakt + moms+ toll = ca. 2500. Verdt det eller for mye penger å bruke på et kræsjefly? Er jo mest senderen som koster da, $200.
        Last edited by Saftis; 20-10-09, 17:39.

        Comment


        • #19
          Mulig jeg har missforstått noe her...

          men...

          Siden finnes ikke Easystar RTF :: KOMPLETT&kategoriID=10000

          2428,- pluss frakt..

          Hvorfor ikke gå for originalen ?

          Comment


          • #20
            Side du spør så er det vel ikke helt en 1:1 sammenlikning.
            Jeg ville ha glemt utstyrspakka til Elefun (hvis det er mulig) å gått for Easystar'en med HK innmat.

            Comment


            • #21
              Spurte siden han skulle ha det til krasjefly.. og da er vel innmaten uinteressant

              Comment


              • #22
                Dessuten er det en viss forskjell på Spectrum DX6i og den Zebra-radioen som elefun tilbyr. Det flyet hans koster jo bare 80$ uten radio...
                Remi A. Sørensen - 94877903
                Leder i Lofoten RC-Klubb

                Comment


                • #23
                  Ser den.. da var det jeg som missforstod litt.. beklager!

                  Men radio ville jeg ha kjøpt i norge. Har man litt lite cash kjøper man pent brukt på rcm og får kanskje god hjelp til å komme i gang med hobbyen på kjøpet. Mange hyggelige rc nerder som selger sitt overskudd på rcm

                  Comment


                  • #24
                    Løp å kjøp.
                    Faktisk flyr jeg det mest med en 3S 1300mah pakke, da jeg flyr en evighet på den og.
                    Men nr.2 pakken har vært en 3S 2200mah.
                    Ett lite tips på tampen. Legg en tape over batteriet slik at det ikke kommer løst i utvendige looper. Flyet kommer dalende fint ned uten batteri, men det tar så lang tid å lete etter det batteriet
                    Skift også ut strikken til propellen før det er for sent. Kan lage litt hakk i kroppen når den kommer av. Eller gjør som meg å sett på ett fast adapter og feks Graupner Cam 5x5.

                    Min er forøvrig kræsjet, rett ned på full pupp fra 50m. Men litt smeltelim og en ny servo så er den nå klar igjen (må bare få laget en ny canopy). Så fælt ute, men dette er superenkelt å reparere enten med smeltelim eller tynt lynlim.

                    Originally posted by Saftis View Post
                    Da var enda en batch med 60 stk i back order borte fra hobbycity :P
                    Tenkte jeg skulle sette sammen en komplett pakke med dette som mitt første fly til neste batch, ser dette greit ut? :

                    AXN-clouds - AXN Floater-Jet / Ready To Fly EPO
                    DX6i-mode2 - Spektrum Dx6i Mode2 w/ 6200 Rx
                    Z22003S20C - ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C
                    Z18003S20C - ZIPPY Flightmax 1800mAh 3S1P 20C
                    TR-5011 - Turnigy 2-3 Cell Lipoly Balance/Charger
                    PS-6 - 12V 5A Power Supply

                    $280 + frakt + moms+ toll = ca. 2500. Verdt det eller for mye penger å bruke på et kræsjefly? Er jo mest senderen som koster da, $200.
                    Attached Files
                    Jo Grini
                    http://vimeo.com/jojoen
                    http://www.youtube.com/jojoenno
                    http://www.jojoen.no/

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Saftis View Post
                      Da var enda en batch med 60 stk i back order borte fra hobbycity :P
                      Tenkte jeg skulle sette sammen en komplett pakke med dette som mitt første fly til neste batch, ser dette greit ut? :

                      AXN-clouds - AXN Floater-Jet / Ready To Fly EPO
                      DX6i-mode2 - Spektrum Dx6i Mode2 w/ 6200 Rx
                      Z22003S20C - ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C
                      Z18003S20C - ZIPPY Flightmax 1800mAh 3S1P 20C
                      TR-5011 - Turnigy 2-3 Cell Lipoly Balance/Charger
                      PS-6 - 12V 5A Power Supply

                      $280 + frakt + moms+ toll = ca. 2500. Verdt det eller for mye penger å bruke på et kræsjefly? Er jo mest senderen som koster da, $200.

                      Den laderen kommer til å bruke lang tid på å lade 2200 mAh-batterier, du burde hatt en som gir 2,2 A.
                      Anders Eiebakke
                      90078513

                      Comment


                      • #26
                        Ja har prøvd å se på rcmarked men det virker som om dx6i/dx7 blir solgt før de annonseres omtrent, så ser ikke så stor forskjell på å bruke 1000 på en brukt dx6i i norge kontra å kjøpe ny med mottager for $200 = ca. 1200 fra hobbycity

                        Tanken var jo da selvfølgelig å kunne bruke senderen på et evt. fly nr. 2 og 3.

                        Comment


                        • #27
                          Ser poenget ditt med radio, men du skal være konstant pålogget på HC for å tak i en derfra også, og det samme gjelder flyet, det ble jo utsolgt før det kom på lager senest idag. Sjekk ut rcmart.com, jeg kjøpte min DX6i derfra og de har den på lager for 180$, og jeg er meget fornøyd med den. Hvis du vet at du kommer til å kjøpe flere fly så er det like greit å kjøpe en skikkelig radio med en gang. Jeg har også Floataer Jet'en, men har ikke fått testet den skikkelig, den var altfor rask for den lille parken jeg har tilgang til, men den virket meget lovende.

                          Comment


                          • #28
                            Lot ungene få ha det gøy på foreldredrevet skole og sønnen tok litt video
                            http://www.workflow.as/jogrini/video/snoball.wmv (17mb)
                            Attached Files
                            Last edited by jj; 20-10-09, 22:28.
                            Jo Grini
                            http://vimeo.com/jojoen
                            http://www.youtube.com/jojoenno
                            http://www.jojoen.no/

                            Comment


                            • #29
                              Går fint å fly det med et 2200 mha batteri, men det blir litt tregere på grunn av tyngden. Jeg bruker mest 1750 mha (3S). Har en flytid på 10-12 min på det, slik som jeg pleier å fly.

                              Flyet ligger altid ferdig montert i kjellern, så det bare er å putte inn batteriet og fly litt når jeg får en ledig stund.

                              Som tidligere nevnt, fest batteriet godt. Jeg har et som ligger begravd i torva et sted.....

                              Comment

                              Working...
                              X