Unconfigured Ad

Collapse

PA Ultimate AMR

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • opa
    • Jan 2007
    • 717

PA Ultimate AMR

hei! jeg kommer nok til og kjøpe denne modellen nå snart, men er litt i tvil. har en AXI 2820/10 motor, er denne litt stor for dette flyet? den veier jo bare 10g mer en den anbefalte thrust 40 motoren, men tenker litt på fusisk str. også, eller burde jeg kjøpe den anbefalte motoren med en gang?

jeg kommer nok til og kjøpe rett fra www.precisionaerobatics.com da dette blir halve prisen av hva det blir i norge (pluss frakt/toll da...)
    Joakim L. T. 94-Modell
    ---------------------------------------------------
    Aeroworks - Extra 300
    Extreme Flight - Yak 54E Profile
    Crrc-Pro GF26I
    EG - Yak 54 26cc
    Kyosho - Edge 540 .50
    C Goldberg - Cub med flottører
    OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
  • Illusion
    • Jun 2008
    • 703

Prøvde å kjøpe direkte fra PA for ett år siden, men fikk da ikke lov til dette pga. at de hadde forhandler i Norge. Mulig de har endret på sin policy, men du kan jo sjekke litt på forhånd så du ikke får falske forhåpninger

Comment

• opa
      • Jan 2007
      • 717

skal sende de en e-post nå
      Joakim L. T. 94-Modell
      Aeroworks - Extra 300
      Crrc-Pro GF26I
      EG - Yak 54 26cc
      Kyosho - Edge 540 .50
      OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

Comment

• opa
        • Jan 2007
        • 717

men ingen som vet om motoren min passer? den passer nok ganske bra i ytelse, men er litt redd for str.
        Joakim L. T. 94-Modell
        Aeroworks - Extra 300
        Crrc-Pro GF26I
        EG - Yak 54 26cc
        Kyosho - Edge 540 .50
        OMP - Katana V2

Comment

• affa
          Administrator
          • Jul 2002
          • 5877

690,- hos Elefun http://elefun.no/elefun4/aspx/produk...riID=10000\\Og 520 regnet ut fra en dollarkurs pa 6,5 kr og da er ikke frakt og evt tmoms inn i norge tatt med. Spare penger? ja kanskje en hundrings.....

Er usikker p[ motoren din, men Thrust 40 motoren er straalende!!

Comment

• opa
            • Jan 2007
            • 717

PA Ultimate AMR= 225 USD = 1459 NOK det er 1000 kroner billigere en ifra norge, og frakt/moms kommer vel ikke opp i den prisen?
            Joakim L. T. 94-Modell
            Aeroworks - Extra 300
            Crrc-Pro GF26I
            EG - Yak 54 26cc
            Kyosho - Edge 540 .50
            OMP - Katana V2

Comment

• ole.foll
              • Apr 2005
              • 1043

Tror det er billigst å bestille fra danmark, rundt 200kr i frakt. Jeg tenkte å bestill en derfra snart! http://www.el-fly.dk/start.htm
              Ole Kr Follstad

BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
              PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
              EF Extra 300 60"
              EF Extra 300 104" Eme120
              GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
              ESM Bearcat, NGH 38cc
              Phoenix p51D Mustang, Dle55
              Phoenix K8b, 1:2,5 6m
              Hangar 9 Piper cub 1\4
              Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

Comment

• Stin
                • Jan 2007
                • 629

Originally posted by opa
                PA Ultimate AMR= 225 USD = 1459 NOK det er 1000 kroner billigere en ifra norge, og frakt/moms kommer vel ikke opp i den prisen?

De kommer nok på nærmere 1000 lappen en du tror.+at du får tollgebyr på 200kr i tillegg
                som affa sier så er de nok ikke mange kr og spare på og handle i utlandet.
                jeg hadde handlet her i landet, da vist de mangler noe eller noe er knekkt i settet så er de en del lettere og få ordnet opp i de.
                mvh Stin
                Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
                På vei inn i Hangaren.
                Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

Comment

• opa
                  • Jan 2007
                  • 717

i see... men ble plutselig mye dyrere en jeg hadde regnet med blir på over 2 laken, noe jeg syntes er litt mye for en elektromodell, i allefall slik jeg flyr elektro:P men får tenke litt på det.
                  Joakim L. T. 94-Modell
                  Aeroworks - Extra 300
                  Crrc-Pro GF26I
                  EG - Yak 54 26cc
                  Kyosho - Edge 540 .50
                  OMP - Katana V2

Comment

• elektrodude
                    • Sep 2006
                    • 1342

Nei ikke mye å spare å handle slikt i utlandet for tiden. Fikk min PA addiction nr2 i fra el-fly dk for noen uker siden.Når alt var betalt av toll og tull kom den på akkurat det samme som en norsk forhandler tar for den i sin webshop.
                    Men har lyst til å spore litt av her noen som har testet PA bad boy V2 ?? ser virkelig lovende ut den synest eg.
                    Alt som kan fjernstyres.
                    ---------------------------------------------
                    The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                    Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                    Steinar Kvarme.

Comment

• sveininge
                      • Dec 2007
                      • 1205

Kjøp de thrust motorene PA flye er bygget rundt de er helt suverene
                      Min Hjemmeside..

http://sveininge.iflogg.com

Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

Comment

• ronnynorge
                        • Jan 2008
                        • 1231

Originally posted by Illusion
                        Prøvde å kjøpe direkte fra PA for ett år siden, men fikk da ikke lov til dette pga. at de hadde forhandler i Norge. Mulig de har endret på sin policy, men du kan jo sjekke litt på forhånd så du ikke får falske forhåpninger
                        Samme svar for to mnd siden og
                        Prøvde og kjøpe meg Pilot rc fra fabrikk og i mars,men fikk ikke der heller pga Elefun.
                        Ronny Andreassen
                        Sunndal/Vinnu
                        Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                        3DHs 33" EPP
                        JR 9303 2,4

Comment

• Propepperell
                          • Jun 2005
                          • 1093

Hei OPA.
                          Som flere andre her allerede har sagt så vil ikke PA konkurrere med seg selv så du kan kun kjøpe fra forhandlere her på berget, eller feks hos el-fly.dk.
                          Av egen erfaring kan jeg instemme med flere andre her og si at det stort sett er null komma niks å tjene på "egenimport" om dagen slik også andre skriver her.

Selv kom jeg akkurat innenfor døra fra en 3-dagers familifeire til Legoland. For å komme dit tok vi Silja Saga fra Oslo. Denne skuten legger til kai i Fredrikshavn. Hvilke forretning ligger også i samme by? Nettopp - ELFLY.DK!
                          Makan til service kan man bare DRØMME om! Sendte han en mail sist søndag og spurte om det var mulig å handle noe før båten gikk i dag (før kl 09.00). Det viste seg at de hadde ferie - jeg hadde ikke lest godt nok på hjemmesiden og tenkte da at "ja, ja det ordner seg med en liten webordre". Fyren ringer meg tilbake og inviterer meg in i ferien hans!!!
                          Kl. 08:42 banket jeg på døra i morges og hjem kom jeg med en Ultimate, motor/esc, cf-spinner og propell og med et glis som kun ble stoppet av ørene. Jeg fikk et godt tilbud og så sparte jeg selvsagt en hel del frakt og noe mva på grensa (nei jeg tar ikke moralkake-diskusjonen om mva her og nå).

Sensmoral:
                          HVIS du likevel skal til Fredrikshavn så PLANLEGG et besøk hit, har du så atpåtil like lite moral som meg så kan du faktisk gjøre kjempekjøp her!

Jeg har opplevd MYE bra service hos div forhandlere her de siste årene, men elfly.dk tar kaken med god margin!

Peter
                          Peter Rahm
                          Siggerud
                          Cirrus RCFK

Comment

• Illusion
                            • Jun 2008
                            • 703

Originally posted by Propepperell
                            Hei OPA.
                            Sensmoral:
                            HVIS du likevel skal til Fredrikshavn så PLANLEGG et besøk hit, har du så atpåtil like lite moral som meg så kan du faktisk gjøre kjempekjøp her!
                            Tjaa.. hvorfor ikke få refundert den danske momsen (25%) for så å betale den norske momsen (25%) ? Dersom varene er under 6000NOK og du har vært ute av landet i mer enn 24 timer så er det atpåtil momsfritt

Mener jeg så en artikkel ett eller annet sted nylig der en toller ristet på hodet og så på haugen av unødvendige beslag fra "smarte" folk som har blitt stoppet. Dersom de hadde kjørt på rødt og fylt ut et papir eller to så hadde de fått med seg varene lovlig og moralsk riktig (du sponser den norske stat og ikke den danske) og uten å måtte betale ett rødt øre mer summa sumarum. Istedenfor kjører de slukøret hjem uten varene og med en fin liten bot i lomma.

Eller er jeg på bærtur her ?

Kanskje starte en ny fersk tråd for å friske opp i innførselreglene i disse ferietider

Comment

• opa
                              • Jan 2007
                              • 717

jeg har ikke spesielt lyst til og bruke over 2000,- på en slik modell, da jeg er litt usikker på om den er "helt passe" til meg. min type flyging: hard 3D, MYE hover/high alpha og litt "koseflyging".
                              grunnen til at jeg ville ha ultimate'n var fordi motoren min passet og at det så ut til at den ble billig, men ser jo at det blir bedre og kjøpe en Katana mini+motor+esc...

hvilken modell er best til hard 3D, MYE hover/high alpha og litt "koseflyging av Ultimate'n og Katana mini'en?
                              Joakim L. T. 94-Modell
                              Aeroworks - Extra 300
                              Crrc-Pro GF26I
                              EG - Yak 54 26cc
                              Kyosho - Edge 540 .50
                              OMP - Katana V2

Comment

Working...