jeg søker depronforhandler på jevnaker jessheim lunner gran hønefoss. lokale hobbysjappa hadde men til fantasipris. noen i hobby verdenen hadde funnet ut at de store platene hos byggvaren kunne deles i 3 for så å gange prisen for 1/3 del med 3! trenger 6mm til vettug pris...
Unconfigured Ad
Collapse
depron - hvor da?
Collapse
X
-
Billigste alternativet jeg har funnet er Kapron på Fix, da jeg ikke klarte oppdrive 6mm til vettuge priser i nærheten selv. Kapron er akkurat det samme som depron, bare grønt (og litt stygt).Honeybee CP 2 -
Prøv flisbutikker. Vet bl.a. Megaflis har depron, men ikke sikker på om de har tykkere enn 3 mm. En slik 3 mm plate koster kr 29,-
mvh KimComment
-
Prøv her kjøpte en del plater her for 3 år siden da hadde dem både 3 og 6 mm
UNDERLAGSMATTE 3 MM DEPRON 0,6m2 kr 22,30
.
ELBY.NO
Elektroenergi AS
Strømsv. 161, 2010 Strømmen
Telefon: 63 81 44 05
Telefaks: 63 81 90 45
Email: post@elby.noA good friend will bail you out of jail... A true friend will be sitting by your side saying, Sorry ....We fucked up!Comment
-
Hvis man får tak i 3mm, kan jeg ikke for mitt bare liv forstå hva man skal med 6mm..Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfkComment
-
Fargerike på Jessheim har....Stig-Arne Isaksen
Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edfComment
-
Innendørsmodeller er så klart best i 3mm, men utendørsmodeller med litt størelse og som faktisk skal opp i litt fart trenger 6mm. Er hvertfall min erfaring.Honeybee CP 2Comment
-
Depron dyrt på hobbysjappa? 60kr istedet for 20kr?
Jeg tror ikke det så veldig fett å drive lokale hobby-butikker rundt om i Norge. Men de er svært gode å ha når men trenger et eller annet helt umiddelbart. Å vente ei uke eller to på smådeler når været er fint, passer svært dårlig for meg i alle fall.
Jeg legger derfor med glede igjen noen ti-kroner for mye i ny og ne.Trond Dullerud
Trondheim ModellflyklubbComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment