Høstmørket er kommet og det begynner å bli den tiden på året hvor folk setter seg ned med bygge prosjekter.
Jeg har noen på gang men det hadde også vært moro å høre hva andre kommer til å sitte med i snekkerboden denne vinteren
Her er prosjektene mine - noe nytt og noen oppgraderinger:
videre blir det å felle noen tårer når flyparken skal reduseres med 30%
Ikke så mye scratch bygging akkurat men nok til å holde fingra sysselsatt i vinter.
Blir spennende å høre hva andre har på bordet.
Jeg har noen på gang men det hadde også vært moro å høre hva andre kommer til å sitte med i snekkerboden denne vinteren
Her er prosjektene mine - noe nytt og noen oppgraderinger:
- NG-UAVP Siste generasjon av multicopter på markedet. Her blir det ny HW, SW og en 8 motors X ramme. Videre blir det implementert kamera med "follow me" funksjon slik at UAVP og kamera vil følge meg når jeg beveger meg på bakken uten at noen styrer den...
- Oppgradere de gamle UAVP'ene med ny MCU og UAVPX software
- Vision Plus F3J - oppgradere Visionen min med en ren F3J kropp slik at det kan bli noe vinsjing i vinter og event. noen konkurranser på nyåret (da blir sikkert Leif glad
)
- Få montert sammen en ny Bird - må ha en lett 1,5 meter til Hanstholm neste år.
- Oppgradering av Predatoren - får sjekke med soarer hvor mye jobb det er å modifisere slik at de gamle vingene passer på Predator II kroppen.
- Fly mengder med simulator slik at jeg blir bedre og investerings budsjettet holdes på et akseptabelt nivå
videre blir det å felle noen tårer når flyparken skal reduseres med 30%

Ikke så mye scratch bygging akkurat men nok til å holde fingra sysselsatt i vinter.
Blir spennende å høre hva andre har på bordet.
Comment