Unconfigured Ad

Collapse

Prosjekt fly bygging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nipping-rc
    • Apr 2010
    • 8

Prosjekt fly bygging

Da er Elpron/Depron bestilt, har bestilt 3mm og 6mm matter. Så får vi se hvordan dette bærer av veien da byggingen begyner. Tenkte å lage en mal i treverk først og lage 2 sider av flyet mot malen og så sette dem sammen og legge 3mm Depron rundt og av slutte med et lag med glassfiber. Lengde på flyet blir ca 125cm og vingespennet blir ca 145cm. Må finne ut en løsning for å lage vingene avtagbare.

Men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal kjøre El. eller Nitro enda, men det faller nok på El i første omgang.

Skal få laget noen tegninger og legge ut bilder under byggeprossesen.
    Raymond

Blade EPP
    GP Sukhoi SU-31

Fly lavt, Fly høyt, Styrt i grøfta med et smil
  • Tarpoon
    • Jan 2008
    • 335

Høres moro ut. Men hvilket fly skal du bygge?
    Trond Nilsen

Comment

• nipping-rc
      • Apr 2010
      • 8

Originally posted by Tarpoon
      Høres moro ut. Men hvilket fly skal du bygge?
      Hvilket fly har jeg ikke helt bestemt meg for enda, blir nok noe egen designet tenker jeg, skal lage meg en Lav vinget modell med store vingeareal og ikke så alt for store flaps så den kan være behagelig for både søndags kjøring og 3D/Akro. Skal få lagt ut noen bilder en dag her da jeg har fått tegnet litt og arbeidet frem noen maler.
      Raymond

Blade EPP
      GP Sukhoi SU-31

Comment

• nipping-rc
        • Apr 2010
        • 8

Da er byggingen i gang Har fått Elpron plater, kjøpt karbon rør og stenger, glassfiber og epoxy. Kommer med noen bilder i løpet av helgen av selve byggingen.
        Raymond

Blade EPP
        GP Sukhoi SU-31

Comment

Working...