Announcement

Collapse
No announcement yet.

multiplex fun cub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • multiplex fun cub

    jeg leter og leter men finner ikke noen norske som har denne modellen.
    Noen som vet?
    På forhånd takk

  • #2
    Du finner den neppe på en stund, jeg bestillte min fra Towerhobbies da jeg ikke gadd å vente lenger (har hatt lyst på denne lenge). Men det ser ut som jeg må vente en stund for enten er det USPS eller Posten som surrer for den har stått som "sendt fra avsenderlandet" siden den 2, mens den andre pakken som ble sendt samtidig kom igår.

    Comment


    • #3
      el-fly.dk er jo greie å handle hos...
      Remi A. Sørensen - 94877903
      Leder i Lofoten RC-Klubb

      Comment


      • #4
        Jeg fant den ikke i norge eller europa. Bestilte fra usa og fikk den forrige helg. Blir fint vinter fly... Se om jeg får startet å jobbe på det i helgen. Ser fint ut. Enorme bamse hjul på det

        Comment


        • #5
          hvilken butikk handla du i der?

          Comment


          • #6
            Hei,

            Har snakket med Home - El Fly og det viser seg at det er svært vanskelig å få tak i nok modeller, men de får inn ett bra stort parti nå i september.

            Og det er mulig det kommer en til redaksjonen for test
            Siden blev ikke fundet - El Fly

            Og foreløpig har jeg ikke sett noen norske forhandlere som har den.
            Last edited by affa; 10-09-10, 08:28. Reason: Lagt til link !
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #7
              jeg kjøpte av Towerhobbies di hadde inne på lager. ser kjempe bra ut det flyet. startet å montere det nå.
              ser di ikke har den inne på lager nå http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXZWL8&P=7
              Last edited by olehol; 11-09-10, 17:58.

              Comment


              • #8
                bestilte fra el flight akkurat nu. Får bare vente på svar og se om de får inn nok til alle.
                Kjøpte du det motorsettet som de anbefaler eller brukte du no annet?

                lag en liten blogg om dette da...........visst du gidder, og gjerne noen bilder

                Comment


                • #9
                  Tror autoparner har den inne.

                  Comment


                  • #10
                    Da har Elefun fått den på lager, og til en grei pris. Ingen vits å bestille den fra utlandet i håp om å spare noen kroner iallefall.

                    Fikk forresten endelig flydd min igår, desverre ble den nok litt for stor for parken jeg flyr i, det var litt dårligere respons på sideroret enn jeg hadde håpet. Det er nok mer fordi jeg er vant med Parkmasteren som snur på femøringen enn at det er no galt med Cub'en, det er tross alt ikke no 3D maskin. Den fløy iallefall utrolig pent på halv gass og jeg trengte ikke røre trimknappene, så bare jeg kommmer meg på et mer egnet sted å fly har vi nok en ny favoritt. I det minste fikk jeg testet understellet, den kjørte lett rundt i gresset der hvor andre fly ville satt seg fast eller tippet rundt.
                    Last edited by Kyrre; 22-09-10, 16:41.

                    Comment


                    • #11
                      Hadde jeg bare visst at elefun skulle ta den inn, hadde jeg venta. Har ikke kommet fra danmark enda.
                      prismessig blir det omtrent likt. 2040, norske pluss moms antar jeg.
                      Svinger dårlig med sideror? er det ikke balanseror også på den a?

                      Comment


                      • #12
                        Har redigert første posten min nå, men for sikkerhetsskyld så limer jeg inn linken direkte til fun Cuben inn her og http://elefun.no/p/prod.aspx?v=17416&i=1&

                        Og jo, det er balanseror på den, men jeg er for vant med shockflyere/3D fly som kan "slædde" med sideroret istedenfor å svinge ordentlig. Parken jeg flyr i er mindre enn en fotballbane og omgitt av 20 meter høye trær så man må svinge kjapt unna for å unngå de. Har noen hakk å gå på på servoarmen så jeg skal øke utslaget og gi den en sjanse til.

                        Comment


                        • #13
                          Et lite innblikk i FunCub fra Multiplex.

                          I dag har jeg vært innom Hobbymix (Kløfta), og endelig fått tak i FunCub fra Multiplex!
                          Tidligre i sommer stakk jeg innom butikken med en forespørsel om å skaffe meg denne modellen. Tanken var opprinnelig å bruke denne til et sjøflytreff, men denne modellen har vist seg å være svært vrien å få tak i etter MPX lanseringen tidlig i år. Dette gjelder ikke bare i Norge, men etterspørselen for denne modellen "world wide" har vært enorm, og større enn første produksjon har det vist seg...

                          Så var det det med de fire P'ene i markedsføring da.."Product, Price, Place and Promotion".. Noe har tydligvis ikke gått helt etter læreboka hos Multiplex denne gangen.. Uansett, nå er den endelig her ihvertfall!

                          Jeg må berømme Hobbymix som virkelig har stått på for å få tak i modellen, og det til en hyggelig pris som gjør at man faktisk ikke sparer mange kroner på å ta den fra utlandet! De ringte til og med å ga beskjed om at den nå endelig lå og ventet på undertegnede! Snakk om flott service!
                          Nå som den endelig er i hus, gleder jeg meg til å begynne monteringen og endelig snart også prøve den.

                          Det hele ser veldig fint ut! Kropp, vingehalvdeler, høyde- og sideror er fint pakket og godt beskyttet. Alt ser veldig bra ut.
                          Poser med "nips" etc i god kvalitet er selvfølgelig med sammen med dekaler, vindusmerker etc. De store delene som kropp, vinge etc, står embalert i eskens elaporinnsats og i egne utskjærte spor. Alt i velkjent Multiplex stil og kvalitet!

                          Dette er en grei modell å sette sammen ser det ut til, og manualen tar deg enkelt gjennom bygge-/ monteringstrinnene "step by step". Det hele godt illustrert med bilder.
                          De medfølgende ballonghjulene(STOOORE) i sort elapor ser ut til å bære modellen svært godt, så det er nok ikke vanskelig å få mye gøy med denne modellen uansett underlag..Dette skal selvfølgelig testes i stor stil mens vi venter på en ny sommer- og sjøflysesong hvor da tøfler må på..

                          Modellen styres med el motor kontroll, høyderor, sideror, balanseror og flaps. Det er også mulig å kjøpe til nav lys, flottører og et eget motorsett tilpasset modellen! Med andre ord en komplett modell, og alt i velkjent Multiplex stil og kvalitet!

                          Så, er du ute etter en velflygende trainer, en kosemodell eller et skikkelig bushfly ala "Jeep" som tåler litt juling og gir selv en erfaren pilot mye gøy og morro, så Løp og kjøp!!!

                          Dette skal bli gøy, og jeg ser frem til mange fine flyturer med denne spennende flymaskinen!

                          Mvh
                          Tom Lauritsen

                          Gjerdrum MFK/ Lillehammer MFK

                          Comment


                          • #14
                            lucky you..............hehe.
                            min ligger i tollen i oslo og har liggi der siden den 20. vet ikke riktig hva som skjer, men regner med jeg blir kontaktet av noen.

                            Comment

                            Working...
                            X