Unconfigured Ad

Collapse

F-27 Stryker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flydude
    • Jun 2004
    • 509

Nå har jeg fløyet en del med flyet og jeg må bare si at når du blir kjent med det så flyr det bra! Det ser nydelig ut i lufta! Har fortsatt litt problemer når det gjelder triks for da blir utslagene FOR følsomme i forhold til det du flyr med når du starter, men det er bare å innstille seg på det så går nok det bra også skal du se...

Men jeg ser behovet for flere batterier. Så eg skal kanskje skaffe meg det. Vet du om det går ann å få kjøpt sterkere batterier som varer lenger, Snowman?

Har forresten sjekket at kameraten min ikke bruker samme kanal som meg på bilen sin. Det hadde vært litt dumt siden jeg flyr 50m fra huset hans
    Simen

Why drink and drive, when you can fly so high?!

Comment

• Snowman
      • Jun 2004
      • 78

Jeg vet ikke om man kan få sterkere batterier til den, jeg kjøpte 2 ekstra batterier fra Small Size (orginal batteri). Lurer nå på om jeg skal kjøpe ParkZone sin J-3 Cub fra USA, bruker samme batterie
      Petter Jensen. KMFK

CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
      Futaba 10CAG 2,4

Comment

• Flydude
        • Jun 2004
        • 509

Doh....Det vil jo si at jeg egentlig bare må bruke mer tid til lading. 3 ganger så mye ladetid= 3 ganger så mye flytid...hmm....Hva er poenget da egentlig utenom at du får sammenhengende flytid?
        Simen

Comment

• Flydude
          • Jun 2004
          • 509

Jeg tok en titt på bildet ditt nå. Er det ditt fly? Har du tapet det foran eller ser det bare sånn ut?
          Simen

Comment

• Flydude
            • Jun 2004
            • 509

Tok en tur innom www.smallsize.no idag og gjett hva jeg så! F-27 Stryker, men ikke bare dte. Jeg fant også ut at man kan sette på bombedropper og fallskjermhopperdropper (for noen ord jeg fant på nå ) og jeg så en ting som sender ut et lys som gjør at du kan skyte på andre. Den visste jeg om, men ikke den dropptingen . Den skal jeg skaffe meg! Og hvis en kamerat eller noe får samma fly så kanskje vi kan kjøpe sånn lysgreie og? (kenneth?) Dyrt var det heller ikke. Mellom 2 og 3 hundre. Jeg syns ikke det var dyrt ihvertfall. Hadde ventet at det hadde kostet mer.

man kan forresten kjøpe 2 andre typer fly fra Parkzone med andre flyegenskaper, men som du også kan sette på disse tingene på.
            Simen

Comment

• erlend
              • Apr 2004
              • 528

Meg vil ha sånn!!
              Run, live to fly, fly to live, aces high!
              Erlend Larssen

Comment

• Flydude
                • Jun 2004
                • 509

Stikk in på URL'en og se litt mer :P
                Simen

Comment

• erlend
                  • Apr 2004
                  • 528

Modulen er jo ikke så dyre men hvor skal jeg få 1800kr til selve flyet fra? Rane en bank?
                  Run, live to fly, fly to live, aces high!
                  Erlend Larssen

Comment

• Flydude
                    • Jun 2004
                    • 509

Hehe.... Nei det er en annen sak
                    Simen

Comment

• Snowman
                      • Jun 2004
                      • 78

Hehe, betalte bare 1495,- for flyet Smallsize hadde tilbud på Notodden Modellflystevne Vel vært alle pengene, mitt fly har nå logget ca 8-9 timer i lufta. Siden jeg kjøpte den så er det kun 1 dag det ikke har vært i lufte Jeg har sett disse falskjerm greiene, blir nok en sånn snart.

Hadde vært dritt kult å fly dogfight med noen.
                      Petter Jensen. KMFK

CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
                      Futaba 10CAG 2,4

Comment

• Flydude
                        • Jun 2004
                        • 509

Var å kjøpte sånn fallskjermgreie nå. Den er tydeligvis ikke tilpasset stryker'n, men det får jeg fiksa... Skal prøve den imorra hvis været tillater det. Du får nok en liten tilbake melding på det. Og de tingene som følger med er ikke altfor store greiene da. Men mannen i butikken trodde ikke flyet ville klare å bære en vannballong. Gjett hva jeg tenkte på da?!?! Det hadde jo ikke jeg tenkt på før. Og jeg tror den vil klare en liten. Får se...

Kjøpte også et nytt batteri. Ble litt lei av å bare fly 10 min eller noe sammenhengende.

Begynner å få god kontroll på flyet nå. Har til og med kjørt litt på huet , med vilje da selvfølgelig
                        Simen

Comment

• Flydude
                          • Jun 2004
                          • 509

Betalte forresten 1590,- eller noe jeg...
                          Simen

Comment

• Flydude
                            • Jun 2004
                            • 509

Måtte lage hull i kroppen for å få selve systemet på undersiden av kroppen. og deretter så jeg at systemet var lavere enn landingsbeskyttelsen (ting som stikker ut som beskutter selve kroppen under en landing) og dermed måtte jeg gjøre noe med det:

Forlenge landingsbeskyttelsen= mer vekt
                            "Senke" inn droppsystemet= mindre vekt

Nå er det ikke mange grammene det er snakk om, men siden det er elektro så fant jeg ut at det var greit å senke inn dropsystemet i kroppen. Det ser jo også litt mer profft ut , og noe det flyet ikke trenger er mer som ser for jævli ut . Det er fullt av hull. Noe teip. Og "lakken" ser helt for jævli ut etter min mening...

Resultatet ble:
                            Attached Files
                            Simen

Comment

• Flydude
                              • Jun 2004
                              • 509

Har fått testet systemet noen ganger og dette var ikke så dårlig. Det kan ikke brukes til så mange andre ting enn det som fulgte med, men det funker. Er jo bedre enn ingenting. Skal prøve å få tak i en annen fallskjermhopper i en eller annen leketøysbutikk. En som er litt større og faller litt saktere .

Har noen ideer til hva annet jeg kan finne på? Skal få tatt noen bilder og kanskje filme litt etterhvert, men foreløpig har jeg bare holdt på alene. Og da er det vanskelig å filme, fly, og holde et halvt øye med hvor tingene lander.....Samtidig!
                              Simen

Comment

Working...