Hei ja.
Har en GWS Tigermoth. Standard utgave-rett-ut-av-boksen. med standard IPS mottor fra GWS. Alt er altså....standard...
Kjører et 7.2v 250mhA Ni-Cad batteri som jeg lader i bilen, med laderen som fulgte med J-3 Cuben (Ja det er den pakka til 1000,- ++)
Feather fartsregulator, og en futaba tjo-hopp sender...
Jeg vil, eller har et ønske om hovedsakelig lengere flytid, og har tenkt tanken Li-Po. pr. dags dato lader jeg 20 min og flyr ca 5-8 min.
Har ingen vekt her jeg er nå, men det er ca 40 gr. som skiller om modellen flyr eller ikke for øyeblikket.
Har også tenkt børsteløs motor, men er ikke helt sikker på hva jeg skal ha. Trenger mer pulver i motoren for å kunne gjøre litt akro-flyvning og skulle gjerne prøvd meg på hovring etc.. Dere skjønner... MER KRAFT innenfor 40 gr. som ikke river TM en min istykker. På gledelig forhån takk
Har en GWS Tigermoth. Standard utgave-rett-ut-av-boksen. med standard IPS mottor fra GWS. Alt er altså....standard...
Kjører et 7.2v 250mhA Ni-Cad batteri som jeg lader i bilen, med laderen som fulgte med J-3 Cuben (Ja det er den pakka til 1000,- ++)
Feather fartsregulator, og en futaba tjo-hopp sender...
Jeg vil, eller har et ønske om hovedsakelig lengere flytid, og har tenkt tanken Li-Po. pr. dags dato lader jeg 20 min og flyr ca 5-8 min.
Har ingen vekt her jeg er nå, men det er ca 40 gr. som skiller om modellen flyr eller ikke for øyeblikket.
Har også tenkt børsteløs motor, men er ikke helt sikker på hva jeg skal ha. Trenger mer pulver i motoren for å kunne gjøre litt akro-flyvning og skulle gjerne prøvd meg på hovring etc.. Dere skjønner... MER KRAFT innenfor 40 gr. som ikke river TM en min istykker. På gledelig forhån takk
Comment