Announcement

Collapse
No announcement yet.

3D-maskin for stua: UMX Extra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3D-maskin for stua: UMX Extra

    Var innom Smallsize for å kjøpe karbonstenger og lim, og impulskjøpte den nye mikro Extraen til Eflite http://shop.smallsize.no/product_inf...5f8fa7e7807051. Jeg har vært misfornøyd med ultramicro 4-site, men denne er morsom! Vi har liten plass i stua, men nok til å hovre, torquerolle og fly i harrier med denne. Kjøpte den egentlig til barnevogna, men den kommer nok også til å fly mye på kjøkkenet og stua framover
    Last edited by bjeff; 02-02-11, 17:01.
    Anders Eiebakke
    90078513

  • #2
    Var innom jeg også, de hadde 1 igjen som sto utstilt i vinduet men fikk ikke kjøpe den, må si jeg ble meget skuffet over kundebehandlingen. Hva var du misfornøyd med ultramicron for? Litt lyst på den og

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ronny Andreassen
    Sunndal/Vinnu
    Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
    3DHs 33" EPP
    JR 9303 2,4

    Comment


    • #3
      Motorkraften til UM 4-site´n.
      Anders Eiebakke
      90078513

      Comment


      • #4
        har du testa denne saken? kunne tenkt meg en sånn å flydd inne på stua mi som er 25kvm :P
        trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
        trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
        arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
        PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
        homemade quad med diverse elektronikk.
        noen depronkjerrer.
        futaba10c 2.4ghz.
        radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

        Comment


        • #5
          Jepp, har fløyet noen batterier i stua og kjøkkenet i kveld. Du kommer langt med 25 m2 dersom du er stødig på 3D.
          Anders Eiebakke
          90078513

          Comment


          • #6
            wow, har du bilder av dette her da? sånn i i forhold til noe annet så jeg ser det skikkeligt! hørtes fun ut!

            Comment


            • #7
              Kan filme en liten snutt på kjøkkenet, det er flyforbud i stua nå på kvelden
              Anders Eiebakke
              90078513

              Comment


              • #8
                do it! jeg venter i spenning sånn i farten uten at jeg har sjekka det selv, men hva er flyvekt?

                Comment


                • #9
                  Jeg laster opp en bitteliten video med hovring over kjøkkenbordet, flyvekta er 32,5 gram med batteri.
                  Anders Eiebakke
                  90078513

                  Comment


                  • #10
                    Her er en kjapp demonstrasjon:
                    Last edited by xilian; 02-02-11, 22:09.
                    Anders Eiebakke
                    90078513

                    Comment


                    • #11
                      Linken funker ikke?

                      Comment


                      • #12
                        nice! gikk jo veldig fint det der! stilig modell er det 2 mm depron? og milled i tillegg? luren på om jeg skal masakrere sukhoien min til fordel for noe slikt

                        Comment


                        • #13
                          Det er 2 mm ja, og utskåret, ikke milled. Dekket med tynn film. Har bare fløyet den en håndfull batterier i kveld, foreløpig er det eneste problemet jeg ser at den blir fanget av turbulensen av sin egen propwash når man hovrer nær bord og vegger, den veier jo ingenting. Kommer også til å jobbe litt med utslagene og expo for å gjøre den litt mer veloppdragen
                          Anders Eiebakke
                          90078513

                          Comment


                          • #14
                            Hmmm. Fyller år snart... Lyst på gitt..........

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ronnynorge View Post
                              Var innom jeg også, de hadde 1 igjen som sto utstilt i vinduet men fikk ikke kjøpe den, må si jeg ble meget skuffet over kundebehandlingen. Hva var du misfornøyd med ultramicron for? Litt lyst på den og

                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Den som står i vinduet har vært herja en god del med selv om det ikke ser sånn ut. Det er derfor du ikke fikk kjøpe den, men vi er lovet flere veldig snart og da skal du så klart få kjøpe så mange du vil
                              Beklager at du opplevde det som dårlig kundebehandling, men vi ønsker ikke å selge modeller som vi veit er herja med fordi det kunne tenkes du da ble missfornøyd med kvaliteten på flyet.

                              mvh, Leif
                              Leif Bjørgo
                              Cirrus-RCFK

                              Comment

                              Working...
                              X