Unconfigured Ad

Collapse

1,9 M Cessna 182 fra TS

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flyfreaken
    • Dec 2009
    • 717

1,9 M Cessna 182 fra TS

Hei sitter og kikkær på denna: Cessna Skyline 182 EPO 189 Giant KIT upgraded - ThrottleStore.Com
    Og lurer på hvilket oppsett jeg kan bruke. Jeg har en 40A ESC og 4S 2200 Mah batterier fra før, men det blir kanskje for smått? Og anngåande mottor ere bare å komma me forslag
    På forrhånd takk for alle svar
  • Flyfreaken
    • Dec 2009
    • 717

Ere ingen som har noen mening om detta?

Comment

• GTI20
      Moderator
      • Jul 2008
      • 1426

er det ikke bare å prøve å følge annbefalt oppsett fra TS.. 50A ESC 4sells lipo og lignende motor.. kjedlig å ta opp et fly som er under motorisert.
      syntes det er like gøy å se på som det er å fly
      carl goldberg ultimate
      DJI S900
      piper pawnie el kjærre

Futaba 14SG
      diverse epp tjafs
      Per-Egil Furuseth

Comment

• Flyfreaken
        • Dec 2009
        • 717

Er kanskje lurt det Hadde et lite håp om det skulle gå siden jeg har detta fra før... Og takk for svar

Comment

• Lars N
          Moderator
          • Apr 2002
          • 2891

Spørs jo hva du ønsker av flyet, har selv lillebroren Cessna 150 cm vs. Der har jeg orginal motor men 70 A regulator og 13x4 propell, bruker 4S 3300Mah batteri på denne og da drar den vertikalt og er morsom å fly.

Ihvertfall ha 4S 33000 batteri og 70 A regulator....
          Lars Norberg

Comment

• Flyfreaken
            • Dec 2009
            • 717

Jeg er ute etter et kosefly som går sakte og rolig, derfor jeg lurte på om det var mulig me et lite oppsett...

Comment

• Lars N
              Moderator
              • Apr 2002
              • 2891

Originally posted by Flyfreaken
              Jeg er ute etter et kosefly som går sakte og rolig, derfor jeg lurte på om det var mulig me et lite oppsett...
              Det r det jeg også bruker den til, men fint å kunne gi på litt noen ganger. Ikke ta for liten regulator ihvertfall, er god plass i min så mye bedre plass i din. Bruker du for liten kan du i værste fall brenne den eller så kutter den.
              Lars Norberg

Comment

• Flyfreaken
                • Dec 2009
                • 717

Jeg bestilte den pakka som Throttlestore annbefalet jeg og takkær for tipsa

Comment

Working...