Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Driver å snuser på et kjøp av en TWM Piper Cub 1/4 skala ARF som ikke koster skjorta, som jeg har tenkt å lage elektroversjon av ..... noen som har forslag til motoroppsett her ..????
Modellen veier ca. 6,4 - 7,5 kg.
Mvh.
Kjell G. Nilsen.
Jeg har hatt denne med elektro, fungerer bra men må lage hull i firewall for å få batterier langt nok frem pga CG. Ligger en artikkel på den som jeg kan finne linken til....
Dessuten har jeg en ekstra link å tilby dere på lørdagskvelden,
her finner dere The World Models katalogen, mye artig å finne i den: The World Models.com
klikk på katalogbildet til venstre på websiden som kommer opp....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment