Unconfigured Ad

Collapse

Lime EPP?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joo
    MFN Skribent
    • Nov 2002
    • 6936

Lime EPP?

Har kjøpt et fly eller 2 ( tror det var 4 egentlig ) av EPP. "Kunne være OK å ha en elektro-sak liggende i bilen som tåler litt mer enn depron" tenker jeg.. Men det var ikke så enkelt! Ikke å sette sammen i alle fall. Problemet er hva i huleste er det på markedet av lim som fungerer på dette stoffet?
    Zap gjør dårlig jobb, epoxy er mye klin og jeg føler ikke det gir så god heft, smeltelim sitter som fy men smelter litt av omgivelsene hvis jeg får på særlig mer enn en dært og jeg får ikke limpistolen inn i alle kroker og hulrom!
    Enda verre er det med hengslingen av ror: Hengsletape ramler av direkte og testing med diverse filmer og varme gir bare måtelig resultat
    Er der noe på boks jeg ikke vet om?
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!
  • LN-WNH
    • Dec 2003
    • 426

UHU POR

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Ja det virket flott! Takk..
      Det som er skremmende er at det for det meste er POR jeg har brukt det siste året, og så prøvde jeg ikke det på EPP`en

Comment

• andersh
        • Apr 2003
        • 1734

Jeg har lenge brukt Foam Friendly (odourless, no odour) CA lim til depron og slikt... Har også funnet en kicker som ikke etser skum.

I tillegg til limpistol med lav smeltetemperator. Den etser ikke skummet...
        Men hvor bra er egentlig denne UHU limen? Tørketid? Har i ikke god tid!!!
        Anders Hauge

www.hang.no - Norges nye HANG-side!

www.JetsOfBergen.no
        rc.andersh.com

Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
        Byggeblog FPV SailCam Easyglider
        Byggeblog for Eurosporten
        Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

Comment

• joo
          MFN Skribent
          • Nov 2002
          • 6936

Por er bare bra det! Tørketid: 5-10 minutter, et tynt strøk lim på flatene som skal limes, vente noen minutter, smakk så sitter det. Evt klaske sammen med en gang, men det bruker lengre tid på å tørke.

Comment

Working...