Unconfigured Ad

Collapse

servoer?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RGJ
    • Jul 2004
    • 922

servoer?

har akkurat satt sammen en Techone Malibu vekta ble ca 160 gr flyr vel egentelig greit men syns den er veldig "UNØYAKTIG " å fly ...virker som servoene er elendige sjekka litt med sentrering osv og de er faktisk helt elendige..... dette er slike noname ca 4gr fra Ebay til en liten dollar stk .
    vet vel ikke om jeg gidder og bytte men kjenner jeg meg selv rett er det vel ikke lenge føre en må bygge nytt ....sitter å kikker på servoer ..
    vil ha de på ca 4-6 gr og med sentrering og god oppløsning feks slik at trimmen ikke må beveges mange hakk føre en får reaksjon..
    noen forslag til servoer...billige som dyre?
    brukte også pull pull på side og høyderor med først tråden som fulgte med bytta dette til Fireline multifilament fiskesnøre ..ble bedre.
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841
  • ofremmi
    • Sep 2002
    • 490

Hei Rune
    Når de skal være så letter har jeg best erfaring med Dymon 47 : Dymond Modelsport LTD
    I Norge fra Elefun : Dymond D47 - elefun.no - Radiostyrt hobby, eventult som Robbe FS31 fra : Servo Robbe FS 31 pico 8x17x22mm 4,7g - - Norwegian Modellers

Av den billige typen, Waypoint W-06 : Waypoint W-060 - elefun.no - Radiostyrt hobby

Om man tåler 6g, så skal JR DS188 være bra : JR Radios: DS188 Digital Super High-Speed 6-Gram Servo
    www.ofremmi.info

Comment

• Kenolang
      • Jul 2010
      • 2530

Om du vil ha en superbillig løsning, så er HXT 900 og 500 fra Hobbyking ok. Har ikke hatt problemer med sentrering med de, og på en slik maskin så holder de i massevis HXT 500 passer nok best.
      EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
      EF Yak-54. 110"
      EF MXS 83"
      GB Yak-55 2,2m

Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
      Takk til:
      Autopartner.se
      http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

Comment

• RGJ
        • Jul 2004
        • 922

mulig jeg stiller litt umulige høye krav men har jo kikka litt på endel videor på nettet og greit noen av de gutta er jo flinke piloter men ser vel på meg selv som ikke helt håpløs og på stille dage som det har vært nå spes om morgnene skal det være mulig å fly mer nøyaktig en det som det lar seg gjøre med det oppsettet jeg har , vet jo at det aldri kan måle seg med presisjonen til en 2m f3a modell men litt bedre en det dette er.
        okay da får vi kikke litt etter dymond eller robbe...vet ikke jeg men har vel intrykk av at det er om og gjøre at det er så lett som mulig greit noen gr er vel ikke så farlig men .
        Rune Gjelsnes
        Vikersund
        92624841

Comment

• Ofly61
          • Apr 2008
          • 785

Originally posted by RGJ
          mulig jeg stiller litt umulige høye krav
          .
          .
          Det finnes bra "presise" servoer til en rimelig penge Walkera WK-03-1 Servo Specifications and Reviews
          Disse blir brukt i Walkera sine små helikopter så de er både raske og brukbart presise. Etter at jeg satte
          heli hobbyen på hylla så resirkulerte jeg disse til et E-flite P-40 Warhawk fly (vingespenn 650mm) funker
          kjempe bra. Sammenlignet med HXT/Towerpro og annet billig skrot er disse veldig bra. Trodde først
          de ville bli for svake og bli slitt ut raskt men jeg ble gledelig overrasket

NB! Du må kanskje skifte plugg ... eller bruke et adapter ... et eller annet.

Odd H.

Comment

Working...