Announcement

Collapse
No announcement yet.

Propell til indoor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Propell til indoor

    Har en tech-one malibu2 som skal testes i morgen, men er litt usikker på propell. Har noen gws propeller, men disse har 6-kant hull (beregnet for små muttere). Har fått spikket til en sånn at den passer sånn ca på adapteren, men det blir litt vibrasjoner. Og vanlige apc propeller blir vel i tyngste laget? Hva bruker folket på indoor kjerrene sine?
    ______________________________
    JR DSX7, Black Horse Model-Aero Cruiser + en haug med foam....

  • #2
    Hva slags adapter bruker du? Kan det snus? Flere såkalte prop-saver adapater kan snus for å passe til forskjellige diametre, inkludert GWS.

    Comment


    • #3
      Graupner Slowflyer Prop 8x3 er den beste F3P-propellen jeg har testet, og kan kjøpes fra RC-Seilflysport (du må ringe, eller sende epost). GWS er forøvrig helt OK også. APC SF duger til nød dersom man trenger ekstra vekt i snuta. De mest avanserte pilotene bruker stort sett dyre karbonpropeller.
      Anders Eiebakke
      90078513

      Comment


      • #4
        Jeg bruker disse adapterene: HobbyKing R/C Hobby Store : Prop Saver w/ Band 2mm (10pcs). Mulig jeg kan snu de... Har ikke sjekka. Skal også ta en titt på graupner prop. Takk for alle forslag
        ______________________________
        JR DSX7, Black Horse Model-Aero Cruiser + en haug med foam....

        Comment


        • #5
          Jeg har en 8x3 på vei fra Thorbjørn, hvis den kommer i posten i dag eller i morgen så kan jeg ta den med i mossehallen på søndag. Jeg får ikke ferdig noe fly men kommer en tur i 12:30 tida for å se på.
          MVH

          Jon Gunnar Wold

          Comment

          Working...
          X