Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva bruker en noe slikt till

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva bruker en noe slikt till

    Fikk plutselig opp at jeg kunne få et slikt batteri HobbyKing R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 2450mAh 6S1P 30C
    med gratis fra HK. Men er det vert og spandere $4-5 for og få det. Og hva i all verden kan en bruke noe slikt till.

  • #2
    Det er for eksempel fint i et 500-size heli. Og det er vel også et assortert utvalg fly som også kan bruke den slags batterier.
    Kristian Westgård
    Nittedal

    Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


    Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
    — Neil Armstrong

    Comment


    • #3
      funjet på 6 celler? eller en trex500 med litt kort flyvetid tipper 3.5-4 min
      dx7

      Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
      Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
      Løten MFK
      Stay Frosty

      Comment


      • #4
        Ja, blir kanskje litt kort flytid på en 500 med 2450 mah. Men er man på hovrestadiet vil man kunne få mye trening ut av et par slike batterier
        Kristian Westgård
        Nittedal

        Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


        Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
        — Neil Armstrong

        Comment


        • #5
          Nå driver jeg verken med helikopter eller jet og de flyene jeg har til utendørsbruk går enten på sprit eller bensin. Så da er det vel kansje ikke noen vits og spandere frakt på det batteriet.

          Comment


          • #6
            Pakken vil i såfall gå via Sveits.
            De delte ut mye snadder før og i jula. Fikk slått kloa i en Solo Pro 100 og en 120 size E-motor.
            Fred Larssen

            Comment


            • #7
              Jeg fikk samme tilbud når seg sendte en bestilling i forrige uke. Gikk igjennom flyparken og fant ingen fly som kunne bruke dette ( foruten å få 2 min flytid som max ).
              Var nesten litt surt å ikke ta i mot tilbudet, men jeg lot være...
              Rune Haugen
              // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
              // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
              // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
              // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

              " It's all 100% electric ! "


              Comment

              Working...
              X