Announcement

Collapse
No announcement yet.

el fly for bruk sammen med Gopro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • el fly for bruk sammen med Gopro

    Etter mye om og men har jeg nå anskaffet med ett gopro kamera GoPro Hero 2 Motorsports - Elektronikk - CDON.COM, og da er det jo nesten for galt å ikke sende det av gårde over jordene her avogtil. Problemet nå er at jeg ikke har noe spesielt egnet fly for dette kameraet. El flyene mine er for små og fuel flyene blir vel mye gris vil jeg tro. Noen som har noen anbefalinger av el.fly ? går ut fra at pusher er det greieste ang filming, har sett litt på dette HobbyKing R/C Hobby Store : EPP-FPV 1.8M X-Large EPP & Carbon Fiber R/C Plane noen som har kjennskap til det ? veldig fristende å teste dette: Eaglewing EPO FPV RR - ThrottleStore.Com men det blir vel for smått ? kjempe om noen som har testet dette kamerat kan komme med noen tips. På forhånd takk.

  • #2
    kan da sette gopro både på nitrofly og bensinfly da. trenger ikke sette det rett vet eksos utblås da..
    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
    carl goldberg ultimate
    DJI S900
    piper pawnie el kjærre


    Futaba 14SG
    diverse epp tjafs
    Per-Egil Furuseth

    Comment


    • #3
      Skywalker fra bevrc.com - bevrc Ressurser og informasjon er et meget bra FPV fly. Ser at sidene er nede for øyeblikket, men det ligger nok noen filmer ute på tuben og vimeo.
      -63.
      Graupner MC
      JR
      Multiplex
      Turnigy.
      Fly, alt for mange.

      Comment


      • #4
        må sjekke ut den siden når den er oppe og går igjen. Sant GTI, men, tja hvertfall mine fly har en tendens til å være rimelig tilsølt på undersiden og jeg er for feig til å plassere det på vingen da jeg har sett at det kan gå rimelig galt å plasere det der.

        Comment


        • #5
          hva med å sette cam på canopy eller på cowling.. må da ikke ha det på underisden av flyet da..

          slik står min gopro på mitt fly.. canopy
          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
          carl goldberg ultimate
          DJI S900
          piper pawnie el kjærre


          Futaba 14SG
          diverse epp tjafs
          Per-Egil Furuseth

          Comment


          • #6
            Det der så jo kjempe bra ut, trodde propell ville sjenere mye mer enn det. Er det stor forskjell på hvilken mode/oppløsning du filmer i ?

            Comment


            • #7
              ja setter du den opp i nest høyest oppløsning og med høyest framrate så blir det ikke så galt.. kun når dufilmer i full hd blir det mye propell støy i film
              syntes det er like gøy å se på som det er å fly
              carl goldberg ultimate
              DJI S900
              piper pawnie el kjærre


              Futaba 14SG
              diverse epp tjafs
              Per-Egil Furuseth

              Comment


              • #8
                960P-48FPS blir vel det da. Da har jeg noe å gjøre til Søndag Takker for tips. Kommer no til å handle meg ett el fly jeg kan bruke og. Så hvis noen har noen flere tips, tar jeg de mer enn gjerne imot

                Comment


                • #9
                  Neida. Kjør 720@60FPS. Det blir bra

                  Her er den moden brukt:



                  Er en del her også: xilian sin kanal - YouTube
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #10
                    Jeg bruker Precision Aerobatics sin Extra 260 med GoPro. Har hengt kameraet midt mellom understells bena med litt tilting nedover, filmer både framlengs/baklengs og bruker 720/60fps
                    Olav Jørgensen
                    Low & fast

                    Comment


                    • #11
                      Geir


                      3D plane - 1D brain

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by lowland View Post
                        Det der så jo kjempe bra ut, trodde propell ville sjenere mye mer enn det.
                        Synes nå propellen er ganske forstyrrende i bildet, jeg, da.

                        Meget bra redigering! Liker at vi ser vekselvis fra bakken og fra flyet.
                        Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
                        Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by xilian View Post
                          Neida. Kjør 720@60FPS. Det blir bra

                          Her er den moden brukt:
                          Propsirkelen dekker såpass lite av bildet fordi det er stor avstand mellom kamera og prop og kameraet er montert høyt over propen.

                          Det ser veldig livaktig ut når piloten lener seg over i svingen! (Tror jeg, da.)

                          Dette er veldig inspererende, folkens. Tror jeg skal finne fram FlyCamOne2 igjen og montere det på dogfighteren, sett fra en eventuell haleskytters posisjon.
                          Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
                          Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

                          Comment

                          Working...
                          X