Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elektromodellen Slow Stick ifra GWS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Elektromodellen Slow Stick ifra GWS

    Hei !

    Er det noen av forumbrukerne som har/ har satt opp og brukt Slow Stick ?
    Skal til å montere mottager, regulator, batteri og servoer.

    Beste hilsen

    terjej

  • #2
    Ja jeg har satt opp en slik. Hva er det du lurer på?
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #3
      Hei og takk for melding !
      Både servoer og motor går på egen hand med min oppkobling så snart jeg bare kobler til batteri (uten radioen) men også med radioen tilkoblet.
      Om du har grei styring på modellen med "din oppkobling", hadde det vært veldig fint å få høre hvordan ditt oppsett er.
      Bruker selv dette utstyret:Hitec Eclipse 7, Hitec 2 stk Hs-55 servoer, Hitec mottagerHFS-5MS, krystall 35.300, batteri Lipo 1300mAh.
      Motor og regulator er umerket men sikkert en børstemotor(en svart og en rød ledning ut ifra motoren).
      Har høyderor på kanal 2, fartsreg inkl batt på 3 og sideror på 4.

      Mvh

      terjej

      terje@juelsrud.no

      Comment


      • #4
        Sjekk at du har koblet motor og batteri i riktig ende av esc'en. Jeg har klart å koble motoren til batteripolene og motsatt på en umerket børste esc, og da vil motoren gå på full gass med en gang batteriet kobles til.

        Comment


        • #5
          Nå koblet jeg min opp med 2,4 GHZ. Men så vidt jeg husker, koblet jeg de to sorte og røde ledningene med blå kontaktor til motor. Andre enden til batteriet, og kontakten til mottageren inn på thr. Du har ikke satt mottagerkontakten inn på feil inngang på mottageren?
          Vennlig Hilsen
          Arne Husby

          Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

          Comment


          • #6
            Du bør flytte sideroret til kanal 1, samme kanal som brukes til balanseror, da Slowsticken bruker sideroret for å svinge på samme måte som et 4 kanals fly med balanseror. Det fikser ikke problemet ditt, men det er mer riktig å styre flyet på denne måten når du skal lære deg å fly. Og kan du fly fra før så er det uansett mer naturlig.

            Comment

            Working...
            X