Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Eflite UMX GeeBee R2 endelig kommet i butikken i Norge...
Jeg så både den og Beast i aksjon på torsdag. Artige små hissigpropper. Skal se om det kommer noen bilder etterhvert. Jeg venter også på det lille seilflyet, men ser at den er "out of stock" hos produsenten også.
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.
Morsomt valg av modell - GeeBee'en er ganske så spesiell selv om den er godt kjent. De andre UMXene flyr jo svært så bra, så det gjør sikkert denne også. Rapportene fra utlandet er jevnt over bra etter hva jeg har lest.
Mange morsomme nye mikroer som er annonsert, men jeg lar nok Cub'en passere. Artig med flaps og seilflyslep, men enda en Cub... Men Mig'en skal jeg ha. Tror jeg. Kankje. Disse små Eflite modellene bruker jo noe så inn i granskauen lang tid på å komme hit til landet, så når de endelig ankommer har man jo nesten gått lei, eller kjøpt noe annet i stedet.
Var ute å fikk en prøvetur med den i dag - fløy som en liten "feit" rakker og med all gyrostabiliseringen som finnes i den så fløy den som en drøm selv i relativt kraftige vindkast.
Denne type fly fra E-flite kan fort bli en "må ha" hos mange "nesten" nybegynnere siden elektronikken gjør dem veldig enkle å fly!
Det blir spennende å se på de andre tingene som dukker opp med AS3X systemet
Jepp Synes den flyr veldig fint i overaskende mye vind. Absolutt en vinner spør du meg. Så skal man ikke se bort ifra at alle modellflyvere som har sett den synes den er knall tøff
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment