Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elektromotor i GP Extra 300 Patty Wagstaff

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Elektromotor i GP Extra 300 Patty Wagstaff

    Har rydda litt i hobbyrommet og fant en ny Extra 300S Patty Wagstaff fra Great Planes: Great Planes RC Products | Horizon Hobby

    Planen en gang i tiden var vel å sette inn en 50cc bensin i denne, men det har da ikke skjedd - og nå tenkte jeg litt på evt å sette inn en elektromotor...

    Vil denne Turnigy RotoMax 50cc fra Hobbyking fungere i denne modellen?: Turnigy RotoMax 50cc Size Brushless Outrunner Motor

    Tenkte da sammen med en 200A ESC og et 10S/5000mAh batteri.

    Evt andre konkrete forslag mottas også med takk.

  • #2
    Lurer på om den er i største laget, har akkurat kjøpt en rotoMax 160 men ikke testet den enda, Vet at Peppern75 har erfaring med disse. Hør hva han anbefaler, Hvor stor prop kan du bruke pga. bakkeklaring?

    Comment


    • #3
      Ut fra denne beregningen her: Page not found – Mesilla Valley Model Aircraft Club kan det se ut som om en rotoMax 160 vil være midt i blinken for min Patty Wagstaff Extra fra GP, gitt at dataene til Hobbyking på motoren stemmer med virkeligheten

      Comment


      • #4
        Hvor stor prop kan du bruke pga. bakkeklaring?
        Større dess bedre thrust

        Hvor har du kjøpt den?
        Last edited by farmann; 03-10-12, 14:00.

        Comment


        • #5
          Originally posted by farmann View Post
          Hvor stor prop kan du bruke pga. bakkeklaring?
          Større dess bedre thrust

          Hvor har du kjøpt den?
          Aner ikke maksimal mulig størrels på propellen, fant igjen modellen når jeg ryddet (nesten glemt den litt) men har ikke lagt den på benken å gjort noe med den ennå... Kjøpte den vel hos Norwegian Modellers en gang i tiden for lenge siden...

          Comment

          Working...
          X