Announcement

Collapse
No announcement yet.

indoor oppsett?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • indoor oppsett?

    Hei,

    Jeg har ingen erfaring med indoor modeller men lurer på om det er noen som har noen erfaringer å dele med meg? Eller har noen oppsett dem kan anbefale? Jeg er ute etter ei kjærre med 3D muligheter.

  • #2
    Har ingen erfaring med denne, men det som gjør at jeg har lyst på en er at den er lettere å bygge og tåler mer enn en depron kjerre. Så får det heller være at den veier litt mer.

    RCF Crack Yak Indoor ARF EPP Purple/Yellow - elefun.no - Radiostyrt hobby
    Tilbehørspakke Indoor EPP - elefun.no - Radiostyrt hobby

    Comment


    • #3
      Kjør på med den kyrre anbefaler Har sett flyet i lufta og det ser ut til å fly nydelig Åsså tåler det jo en støyt...
      Jon-Brage Hoel Andorsen
      -------------------------------------------------------------------------
      Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

      Alt flyr bare du har nok motor!

      Comment


      • #4
        Å bruke 450 mAh batteripakke er ikke nødvendig - bare ekstra ballast. Bruk fra 200 - 250 mAh max og du vil få ned flyvekta med 15 gram uten å gjøre noe og det er mye på indoor.

        Har selv en Click version 1 som veier 150 gram og den flyr jeg med 220 - 250 mAh batteri og det gir 4 minutter + i flytid. Gws, Graupner og APC propeller i størrelse 8 x 3,8 vil være bra valg.
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

        Mange fly og mye moro

        Comment


        • #5
          Hei,

          Jeg har testet denne med det oppsettet dere viser til, og det flyr som en drøm
          Jeg kjører 500mAh batteri, men har kun fløyet ute så langt i 2-4ms vind.. Da har jeg en flytid på ca 5 min..

          Modellen flyr meget bra med det Power HD settet som du får for en rimelig penge.. Jeg for min del kommer også til å prøve et litt dyrere oppsett på en slik for å se forskjellen..

          Min ble ferdig på en lite kveldsøkt og har gitt meg utrolig mye morro for en rimelig penge,, Så løp og kjøp!
          ---
          Mvh
          Hasse Andre Ruud
          Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

          Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

          Comment

          Working...
          X