Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Som med alt annet er det en sammenheng mellom pris og kvalitet. De nye li-po pakkene tåler høyere belastning - både kontinuerlig og spiss men er de dyreste.
Noen av de nye tåler 12-14 C kontinuerlig og opp til 18-20 C spiss (dvs pakkens mAh multiplisert med antall C gir Ampere belastning både kontinuerlig og spiss).
Alle de som selger Li-po og som reklamerer her på forumet har bra pakker så det blir nesten en smaksak og eventuelt hvem du handler fra.
Selv har jeg 3 forskjellige merker uten at jeg kan si at noen peker seg ut som bedre enn de andre. (Thunder Power, E-tec og BBP fra Smallsize)
Ingen norske forhandlere jeg har vært borti er billigere enn Griffin, som har reklamebanner på forumet. Hans priser på Lipo er det få som kan matche. apogee pakkene han selger holder høy kvalitet og vil være fine til din modell.
Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".
Takker for svar, men må man virkelig ut med over 500kr for en batteripakke til det lille flyet .... Hadde det ikke vært for at jeg trenger en liten treningsmodell mens jeg har brannvakt, hadde jeg nok ikke vært villig til å gi så mye for en liten "isopor" sak..
Deler du kjøpsprisen på antall ganger du kan lade/bruke dem blir det jo ikke så dyrt. Du får garantert 200 ladinger/flyginger hvis du ikke krasjer eller ødlegger batteriene med kortslutning/feil lading. Da snakker vi om en pris på 2,50 pr flytur som tilsvarer 1,3 dl med glow fuel 15% nitro.
Behandler du batterien pent og ungår krasj kan du kansje få brukt dem opp mot 1000 ganger og da blir jo flyprisen kr. 0,50 pr tur - billigere enn en bærepose.
Flytiden vil kanskje være nærmer 20 minutter pr opplading og så billig kommer du ikke unna med glow.
Er du litt usikker på de mest ekstreme batteriene så kan du gå for de ordinære li-po pakkene så får du nesten 2 for prisen av 1 høy-ytelses pakke.
Bor du i Oslo kan du jo stikke innom Smallsize og se på prisen på BBP de er ikke så dyre som Apogee eller Extreme.
Hei!
Hva endte du opp med her? Skal å bestille meg en Ultimate. Men kan ingen ting om elektro, så jeg lurer på hva jeg trenger. Skal ha en børsteløs motor og LiPo, det vet jeg. hva slags vet jeg ikke. Fungerer Park 370'n bra?
Er det noen som har eksempel på oppsett som fungerer bra?
Bjørnar, Trondheim bkhans-1@broadpark.no
Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment