Unconfigured Ad

Collapse

Wing Dragon Sportster??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arntum
    • Sep 2002
    • 252

Wing Dragon Sportster??

Hei.
    Har noen prøvd modellen Wing Dragon Sportster (eller gjerne standardmodellen Wing Dragon) som Elefun har?
    Sportster utgaven ser kjekk ut, fordi den har balanseror og kan utføre en god del akro.
    Kunne tenkt meg denne modellen og brukt børsteløs motor. Det går kanskje an å montere flottører på denne modellen? Fint alternativ til Wingoen min som er litt for "nøpen" for vind!
    Kjekt om noen har erfaringer å dele.

Arnfin
    ........................................
    Fly:
    Cessna 177 Cardinal on floats (Magnum 91 4 takt)
    Seamaster (Irvine 53 2-takt)
    Wingo (Phasor 15-3)
    Soarus Sports El.glider (600 børste)
    E-Starter (Axi 2212-24)
    ThreeDee - Scorpio (Himax C2812-1200)
    C-17E Biplane (Himax C2812-1200)
    Formosa (Himax C2812-1200)
    Tiger Moth 400 (Axi 2212-20)
    Cessna Skywagon 185 elektromodell
    Heli:
    Twister Bell 47
    Raptor 50 V2 (TT 50 Pro)
    Radio:
    Graupner/Jr MX-12
    Spektrum DX7

mail: arntum@broadpark.no
  • purple
    • Nov 2004
    • 298

Re: Wing Dragon Sportster??

Originally posted by arntum
    Hei.
    Har noen prøvd modellen Wing Dragon Sportster (eller gjerne standardmodellen Wing Dragon) som Elefun har?
    Sportster utgaven ser kjekk ut, fordi den har balanseror og kan utføre en god del akro.
    Kunne tenkt meg denne modellen og brukt børsteløs motor. Det går kanskje an å montere flottører på denne modellen? Fint alternativ til Wingoen min som er litt for "nøpen" for vind!
    Kjekt om noen har erfaringer å dele.

Arnfin
    Hallo
    Mitt første fly var wing Dragon og jeg liker flyet, veldig lett å fly og stabilt som bare det. Tåler også litt vind. Den er lett å sette sammen, tok meg som aldri har trødd i et modellfly før ca 20 min å få ferdig.

Har ikke prøvd Sportstern men den ser ganske artig ut. Er nok en god trainer med ballanseror...

Cheers
    Tore
    Cheers,
    Tore, Alta

Comment

Working...