Unconfigured Ad

Collapse

AXI 2208/20 Oppsett!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yul_brünner
    • Sep 2004
    • 249

AXI 2208/20 Oppsett!

hei Alle sammen!!

Ser litt på denne linken: http://www.mft.nu/elmotortest/axi_2208-20.htm

At motoren min slett ikke er så verst... MEN! jeg trenger å putte den i noe som SER UT SOM et fly og ikke en depron-profil.

Den har stått en stund i en jr. Cub. og der har den egentlig ikke fått gjort nytte for seg. har en liten forkjærlighet for Bipe´s og lurer litt på om noen har erfaring med denne motoren og noen dobbelt-dekkere... (Ikke Lie-raider og andre 4-kant-fly, hvis-dere-skjønner)

Mulig jeg er litt kravstor og sær her, men ettersom jeg ikke har fått noen tegninger av Hughes Raceren enda og noen i verden skylder meg $29.90 og jeg har mast!) ((Alfalfa som nevt, sier jeg i fra når ting dukker opp...))

Noen tanker på hva jeg kan putte AXI 2208/20´en min i.. (lurte litt på Rare Bear reno Racer.. Noen som har testet denne??)

Ha en svevende dag.
    Joachim
  • Snowman
    • Jun 2004
    • 78

Hei har samme problem selv, har hatt AXI 2208 i en PZ F-27 Stryker. Den var ikke så mye futt i som jeg håpet. Så i dag satte jeg i en Himax Outrunner 2812 Ops overkill, jeg testet den en liten runde i kveld. Kan maks fly på 80% ellers tror jeg vingene faller av

Men tilbake til AXIen jeg har sett meg ut en E-Flight Yak 52, er depron men laget mye penere. Var inne på Smal SIze i dag. For meg blir det nok en slik en. Ellers har jeg en PZ Cub som den sikkert passer i.

Men kommer du over noe annet er jeg interisert i hva, har også faktisk sett litt på Flying Styro sin JU-87 Stuka men er litt usikker om den blir for tung?
    Petter Jensen. KMFK

CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
    Futaba 10CAG 2,4

Comment

• Niklas
      • Sep 2003
      • 899

Vet ikke om dette er for lite/stort, men noe sånt: http://www.elefun.net/webshop/aspx/p...spx?vareID=608 ?

Comment

• Yul_brünner
        • Sep 2004
        • 249

Nå har jeg jr. versonen av tiger Mothen, med CD-Rom motor i, som går som en kule..

Har luktet litt på Formosa! Noen som har erfaring med dette flyet og AXI´en ?? eller tilsvarende motor.

men jeg har også samlet en del tegninger av Hughes H1 racer (Jepp det flyvende smykkeskrinet) som jeg tenkte jeg skulle gjøre meg litt flid med!

Noen forslag til material valg her balsa vs depron, eller kombo???
        Joachim

Comment

• Ja9
          • Dec 2002
          • 572

har bestilt en Formosa som jeg har tenkt å bruke en Axi 2208/34 i.
          Skal på posten å hente flyet i dag, så en får vente å se om det er en bra kombinasjon
          Jan Eric Klausen
          Forus RC Klubb

Comment

Working...